aanvraag nieuwe KPN-lijn + Demon account

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:57
Ik ga ein volgende maand op kamers met een vriendin van mij. Nu willen we graag een breedband-aansluiting realiseren in ons huis. In Rijswijk heb ik 2 mogelijkheden:

Wanadoo Cable
of
ADSL

Vanwege de downloadlimiet bij Wanadoo wil ik die eigenlijk liever niet. Demon heeft mometeel een leuke aanbieding maar er is geen telaansluiting aanwezig in het huis. Dus vroeg ik me af hoelang KPN er normaal over doet om de lijn aan te leggen en of ik Demon pas daarna kan aanvragen of meteen al?

Iemand hier ervaring mee of nog argumenten die mijn keus kunnen veranderen?

Verwijderd

Als je je lijn aanvraagt via 0900-0244 of bij Primafoon weet je direct je telefoonnummer.

Een week voor je lijn wordt opgeleverd kan je Demon DSL Express al aanvragen (Niet eerder, dan krijg je een foutmelding!)

Als je je lijn via internet aanvraagt krijg je niet direct je nummer en kan je dus ook niet zo snel Demon aanvragen.

Overgens kan KPN in princiepe in 3-5 werkdagen je lijn laten werken.

Verwijderd

Als je lol wilt hebben zeg je, als je Demon DSL werkt, je telefoonlijn weer op en je Demon DSL blijft in de lucht! Hebbik ook gedaan.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Er is genoeg te vinden in de search over wanneer je DSL kunt aanvragen. Ik persoonlijk dacht altijd NA de eerste rekening, maar ik kan het mis hebben. Maargoed, even zoeken en je weet het antwoord zo :)

Succes !

Dit topic is gesloten.