Toon posts:

[BT] via pda draadloos internet op laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb een ipaq 3870 met bleutooth en een nootebook, en dan nog een normale pc.
Is het mogelijk om een bt zender aan me normale pc te hangen [zolder] en dan beneden me pda in de cradle aan me notebook te hangen en dan op me notebook draadloos internetten ?

en zo ja, welke software?

allebij pc's winxp
pocket pc 2002

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 20:15 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Euhm, volgens mij is gewoon WiFi goedkoper :D Gewoon een 11Mbit/s PCI kaartje in je normale PC en een PCMCIA kaartje in je laptop. Of heb je speciale bedoelingen met deze omslachtige manier van werken?

Met Sweex ben je dan voor 60 euro klaar, 29 voor PCMCIA en een PCI kaartje voor 31 euro...

[ Voor 19% gewijzigd door Grrrrrene op 30-07-2003 20:25 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Grrrrrene schreef op 30 juli 2003 @ 20:24:
Euhm, volgens mij is gewoon WiFi goedkoper :D Gewoon een 11Mbit/s PCI kaartje in je normale PC en een PCMCIA kaartje in je laptop. Of heb je speciale bedoelingen met deze omslachtige manier van werken?

Met Sweex ben je dan voor 60 euro klaar, 29 voor PCMCIA en een PCI kaartje voor 31 euro...
Ik heb alles al, behalve die bt verzender, dus dan ben ik waarschijnelijk wel goed koper uit én de ipaq heeft bt ingebouwd dus als ik niet op me note book wil internetten dan kan ik gewoon alleen op de ipaq en dat kan dus niet als ik voor de wifi oplossing ga..

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

voor zover ik weet kan een ipaq niet als server/gateway dienen. Je laptop kan dus niet via ipaq gaan internetten.
Je kan natuurlijk linux op je ipaq zetten, maar...

En de range van bluetooth is maar enkele meters. Dus de kans dat je in de kamer beneden kan internetten op bluetooth lijkt me klein. Uberhaupt geen betrouwbare verbinding.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp