Hoi, Ik heb net in een PC een Creative Live 5.1 geluidskaart gezet. Ik heb de creative software geinstalleerd maar toen ging er wat mis en de PC sloeg vast. Toen heb ik de PC opnieuw gestart en eerst via Configuratie files de hele creative install weggedaan. en weer opnieuw gestart. Ik heb niet 1 foutmelding gezien. Nu wil ik de software weer installeren en het gaat goed als ik de taal kies en daarna moet je het geen aan klikken wat je wil installeren. Als ik die aanklik komt er een popup genaams Setup deze loopt tot de 100% en dan krijg ik een foutmelding dat de installshield engine niet goed is. Verder staat er niet veel bij. Ik heb al gezocht bij microsoft op install shield en op engine en dergelijke maar ik kan niks vinden. Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik de geluidskaart toch nog kan installeren?
Het is een Windows XP pro NL, en ik heb een officiele cd van creative gebruikt. Wie weet wat ik nu nog kan doen?
Het is een Windows XP pro NL, en ik heb een officiele cd van creative gebruikt. Wie weet wat ik nu nog kan doen?