Toon posts:

[win2003] auto log off

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik in win2003 serv ent. 20min nix doe doet ie automaties uitloggen. Dit is vrij lastig, want als ik ff ga eten zijn gelijk al me downloads afgebroken, en proggies gestopt enzo. Ik kan nerges vinden waar ik dit kan veranderen. Bij power options is alles disabled, screensaver is disabled, maar dat is het dus niet.
Waar o waar kan ik dit instellen?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk zit dat ergens in de local security policy :)

Verwijderd

Topicstarter
Buzzman schreef op 30 juli 2003 @ 18:33:
Waarschijnlijk zit dat ergens in de local security policy :)
ken um ni vinde daarow

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-05 18:30

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Heu heb hier ook win2k server draaien, geen last van, hij locked alleen de comp na een 2 min ofzo, maar me d/l gaan gewoon door?

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-05 18:30

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Freddy_Fish schreef op 30 juli 2003 @ 18:43:
Heu heb hier ook win2k3 server draaien, geen last van, hij locked alleen de comp na een 2 min ofzo, maar me d/l gaan gewoon door?

Verwijderd

Topicstarter
Freddy_Fish schreef op 30 July 2003 @ 18:43:
Heu heb hier ook win2k3 server draaien, geen last van, hij locked alleen de comp na een 2 min ofzo, maar me d/l gaan gewoon door?
Andere versie zeker ofzo (corp ent) of misschien heb ik per ongeluk wat verkeerds in de settings zitten rotzooien... in ieder geval, als de comp auto locked gaan alle programmaatjes uit, dus het ziet er meer uit als een log off...

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
dan heb je het systeem zeker op 'standby' of zo laten springen na 20 minuten, dan kan jij ook instellen of ie 'prompt for password on resume from standby' moet doen

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1