Toon posts:

Half-Life serial, niet meer nodig/onvindbaar!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft onlangs (nadat ik hem een paar keer heb laten spelen :P) via bol.com half-life gekocht! Nu heeft hij de mod Counterstrike gedownload en geinstalleerd incl. de updates, te weten:
Half-Life 1.1.1.08
Counterstrike 1.5
Het spelen in de singleplayer half-life gaat wel goed, geen probleem... Maar een internetgame joinen is onmogelijk... waardoor is een raadsel!

Het enige dat ik weet is dat het spel nooit met een serialkey-vraag is gekomen!?! Ook kan ik op het doosje nergen die key vinden... is het soms de bar-code van het doosje???

Verwijderd

misschien heb je vriend een single player versie ofzo gekocht? anders zit de key misschien IN het doos ipv op ;) zit misschien ergens in een boek ofzo :/ vage shit :|

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 23:43
Als et in een DVD hoesje zit zit een CD key meestal op de achterkant van een boekje.
Als je een CD-key wordt gevraagd maar je vult nix in dan kan je gewoon single player spelen.

Verwijderd

Dit is eigenlijk iets voor SPV

Heeft je vriend nooit eerder Half-Life geinstalleerd? Want dan kan het zijn dat er nog een (verkeerde) cdkey in het register staat.

HKEY_CURRENT_USER -> Software -> Valve -> Half-Life -> Settings -> Key. Daar hoort de cdkey te staan (zonder streepjes)

Reactie op Durden:
Bij de installatie niet geloof ik, maar wel als het spel voor de eerste keer start.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 18:37 ]

Verwijderd

Bij mij staat de serial op de voorkant van het boekje, in de linkeronderhoek (4 cijfers-5 cijfers-4cijfers), maar deze moest hij toch ook invullen bij het installeren van Half-Life?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 18:36:
Bij mij staat de serial op de voorkant van het boekje, in de linkeronderhoek (4 cijfers-5 cijfers-4cijfers), maar deze moest hij toch ook invullen bij het installeren van Half-Life?
1e keer starten, en bij mij staat hij op de achterkant

CD KEY NUMBER

Dit is bij al me 3 cd's zo ( hl + opf + bs )

Verwijderd

Je mot ff 1 keer de campain opstarten dan vraagd ie er vanzelf om, zo niet?? dan is HL toch een keer eerder geinstalled

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:16
Overigens kan je nu ook (legaal) de Steam beta downloaden. Kan je half-life ook bij downloaden (en das niet alleen MP). Voor noppes.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Spielerij - Games & Discussies --> Spielerij - Problemen & Vragen

Edit: Aangezien ik een fout in m'n post had gemaakt (hey, de meesten hier zijn menselijk ;)) moesten twee usertjes me daar op wijzen in de vorm van een onzin reply in dit topic, deze 2 replys zijn verwijderd.

[ Voor 67% gewijzigd door White Dust op 30-07-2003 22:55 ]

Pagina: 1