Sinds een tijdje hangt mijn pc elke keer als ik hem opstart.. Is het niet tijdens het opstarten zelf dan is het wel in windows XP.. Nu wilde ik toch mijn PC opnieuw installen omdat ik nieuwe HD had dus ben ik gaan formatten en opnieuw installeren.. Maar nu schiet ie soms naar de bios met het venstertje van hoeveel mijn CPU snelheid is (Manual, 1300Mhz, 1733Mhz).. en rechts staat met rode letters dat ik de juiste snelheid moet kiezen en een te hoge snelheid kan hangs op het systeem veroorzaken.. en blijft nu ook hangen tijdens de install van winxp (freezed). heb hem eerst normaal op 1733Mhz gezet en hij blijft hangen tijdens de install.. Okeej dan maar naar 1300Mhz verlagen
.. maarja nog steeds blijft ie hangen..
Ik heb:
Asus A7V333 Moederbord
AMD XP 2100+ Processor
2x 512 MB DDR-Ram Kingston
Geforce 4 Ti4200 128MB DDR + Tv-out
Maxtor 160gb 8mb cache..
Ik heb wel vaker van dit probleem gehoord maar eigenlijk nooit de oplossing gezien... is me processor of moederbord zowat overleden of gewoon een of andere vage bug wat ik simpel kan fix0ren
? Heb moederbord en processor ongeveer 8maanden kan iets langer of korter zijn...
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb:
Asus A7V333 Moederbord
AMD XP 2100+ Processor
2x 512 MB DDR-Ram Kingston
Geforce 4 Ti4200 128MB DDR + Tv-out
Maxtor 160gb 8mb cache..
Ik heb wel vaker van dit probleem gehoord maar eigenlijk nooit de oplossing gezien... is me processor of moederbord zowat overleden of gewoon een of andere vage bug wat ik simpel kan fix0ren
Alvast bedankt voor de hulp!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 17:55 ]