Toon posts:

Windows/office taal probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Een Compaq evo 1020N laptop met Windows XP sp1 NL, Office 2000 NL.

Als er een mailtje binnen komt met een excel document en deze word geopend vanuit outlook, veranderen spontaan heel veel knoppen van nederlands naar engels, niet alle knoppen maar bv opslaan word ineens save en extra word tools and so one....... als je goed gaat kijken naar de vensters achter de knoppen is het een gaos van engelse knoppen en nederlandse knoppen.

In XP zelf staan alle taal instellingen incl toetsenbord ingesteld op nederlands.
In Office staat de taal ook netjes op NL.....

Als ik het document door stuur naar een andere pc zijn alle knoppen netjes nederlands :? :? :? :?

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

Kappie

Tell me your secrets...

Welke taal- en toetsenbord instellingen staan er in het configuratiescherm?

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

Verwijderd

Topicstarter
Nederlands - Unites States-International de engelse heb ik helemaal verwijderd uit het menu.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Dat soort dingen kunnen gebeuren als er ooit Engelstalige applicaties of updates op zo'n systeem geinstalleerd zijn. Daarom installeer ik op m'n eigen PC alleen maar Engelstalige apps. Staan er toevallig Engelse programma's op dat systeem?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is hem juist , alleen NL Applicaties op, heb hem hier voor zelfs opnieuw geinstallerd, helemaal vers en toch die wir war.... zeg het maar :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 09:18 ]