Ik heb enkele topics die te maken hebben met de modems van Casema en Cable Wannadoo gelezen, en trek daar een bepaalde conclusie uit, maar weet niet of die klopt. Ik hoop dat er wat gebruikers zijn die meer ervaring met Casema hebben en mijn vermoedens kunnen bevestigen. 
Eigenlijk is het heel simpel: aan de Win2k Server hier hangt een Wit Com21-modem aan de seriele poort. Een seriele poort heeft in de praktijk een maximale snelheid van ongeveer 15 kilobyte per seconde. Hoewel Wanadoo recentelijk de snelheid van haar abbo's heeft verhoogd, heeft dit dus geen invloed op mensen met een modem dat op een seriele poort wordt aangesloten, zoals hier.
Klopt het wat ik zeg? En zo ja: waar haal ik een ander modem vandaan?
Eigenlijk is het heel simpel: aan de Win2k Server hier hangt een Wit Com21-modem aan de seriele poort. Een seriele poort heeft in de praktijk een maximale snelheid van ongeveer 15 kilobyte per seconde. Hoewel Wanadoo recentelijk de snelheid van haar abbo's heeft verhoogd, heeft dit dus geen invloed op mensen met een modem dat op een seriele poort wordt aangesloten, zoals hier.
Klopt het wat ik zeg? En zo ja: waar haal ik een ander modem vandaan?