Goed, na een overvolle Windows XP machine, vond ik het nodig om eens een schone installatie te beginnen. Ik had altijd 1 partitie van 30 GB in FAT32. Maar ik wilde nu wel eens NTFS proberen, en ik wilde een schoonmaak houden. En toevallig crashte de bootsector waarna hij bepaalde partities niet meer kon lezen. Ook niet na het hangen van de hardisk in een andere computer in Windows XP. Dos kon hem prima lezen. Maar goed, ik was alles toch kwijt...
Dus, ik heb Windows XP SP1 Pro. geinstalleerd op een NTFS 30 GB partitie. Het schijnt immers toch beter te zijn als FAT32
Alleen nu heb ik last van plotselinge vastlopers. Ik dacht eerst dat het met de ACPI te maken had. Want er was een fout met ACPI in het logboek te vinden na dit hangen. Hierna heb ik mijn BIOS geflashed. Hierna kreeg ik deze foutmelding over ACPI niet meer in mijn logboek. Hiervoor in de plaats is wel een COM+ melding gekomen :
Mobo : Elitegroup K7VZA (V 3.7)
Proc : AMD Athlon 1 GHz
Video : NVIDIA GeForce2 MX400 64MB
Mijn excuses voor als dit onderwerp als te vaak is behandeld, en dat ik op GoT niet de oplossing heb kunnen vinden.
Dus, ik heb Windows XP SP1 Pro. geinstalleerd op een NTFS 30 GB partitie. Het schijnt immers toch beter te zijn als FAT32
Alleen nu heb ik last van plotselinge vastlopers. Ik dacht eerst dat het met de ACPI te maken had. Want er was een fout met ACPI in het logboek te vinden na dit hangen. Hierna heb ik mijn BIOS geflashed. Hierna kreeg ik deze foutmelding over ACPI niet meer in mijn logboek. Hiervoor in de plaats is wel een COM+ melding gekomen :
Dit zou zoals ik ergens op GoT las, geen reden zijn van vastlopen. En de computer blijft wel zomaar zonder reden hangen.Het COM+-gebeurtenissysteem is er niet in geslaagd de methode ConnectionMadeNoQOCInfo op abonnement {205221FC-3D96-4432-94FE-B4E0FDFA394D}-{00000000-0000-0000-0000-000000000000}-{00000000-0000-0000-0000-000000000000} te starten. De abonnee retourneert HRESULT 80010105.
- - Ik ben bezig geweest met het in de gaten houden van de processor temperatuur (rond de 53 C) - Ik heb de VIA 4in1 drivers geinstalleerd - Viruscanner NAV 2003 gaf geen probleem - Gezocht op GoT en er zijn al veel vastlopers gemeld maar weinig oplossingen (Of ik zoek gewoon niet goed)
Mobo : Elitegroup K7VZA (V 3.7)
Proc : AMD Athlon 1 GHz
Video : NVIDIA GeForce2 MX400 64MB
Mijn excuses voor als dit onderwerp als te vaak is behandeld, en dat ik op GoT niet de oplossing heb kunnen vinden.
edit:
Het uitschakelen van de ACPI in de BIOS heeft ook geen zin. Dan start Windows namelijk helemaal niet meer op.
Het uitschakelen van de ACPI in de BIOS heeft ook geen zin. Dan start Windows namelijk helemaal niet meer op.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 15:36 ]