Toon posts:

[LINGO]Wie weet een goed forum?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een tijdje bezig met director en begin het aardig onder de knie te krijgen. Voor de complexe dingen heb ik natuurlijk lingo nodig en heb dan ook een boek aangeschaft.

Nu heb ik nog steeds een aantal specifieke vragen waar ik met het boek niet uit kom en ben dus op zoek naar een goed forum (liefst nederlands, zoiets als flashfreaks). Heb al gezocht in tweakers en met google alleen zonder resultaat.

Iemand enige ervaring? Ook andere handige links zijn natuurlijk welkom.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik denk dat dit forum wel wat voor je is ;)

Verwijderd

Topicstarter
:*) Op zich natuurlijk wel alleen zoek wel een specifiek forum voor director, zoiets als flashfreaks. Meestal vind ik daar een antwoord zonder te vragen, en wil niet iedereen hier gaan vermoeien met vele vragen... O-)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

lieieieieiev :)

maar als het verstandige vragen zijn waar andere ook nog iets aan hebben dan mag, nee moet je ze hier stellen :p

[ Voor 80% gewijzigd door XangadiX op 30-07-2003 14:44 ]

Stoer; Marduq

• Fluxie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:10
Zelf vind ik deze erg fijn, helaas is het wel in het frans.

Verder zijn er nog wel enkele kleine fora over director, maar daar kan het wel eens dagen duren voor er een antwoord gegeven wordt.

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it

Verwijderd

Topicstarter
Ok thx, was ik al bang voor, dan ga ik het binnenkort fijn hier eens proberen.
Die franse is bij de weg wel handig alleen is het wel lastig zoeken. :/

Ben iets beter in engels geloof ik. :)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ik moest vorig jaar een boel over director weten en heb me helemaal suf gezocht, eerlijk gezegd vind ik dat er zoiezo maar heel weinig goede director rescources online zijn. Zeker als je het vergelijkt met flash

Stoer; Marduq

Pagina: 1