Toon posts:

RUG oprit kabeldienst

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb sinds 2 weken een 2e ip adres aangevraagd via de oprit kabeldienst van de RUG in Groningen. Alleen heb ik nog steeds geen 2e ip adres terwijl ik al 2 week geleden betaald heb. :(
De rug blijft volhouden dat dit nou eenmaal 3 a 4 weken duurt!! terwijl @home zegt (de rug levert kabelinternet via het netwerk van @home) dat een 2e ip adres binnen 5 minuten is aangevraagd.

heeft iemand hier ervaring mee, want ik sta op het punt die lui van de RUG persoonlijk op te zoeken :( :( :(

• VincentH
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-12-2025
Dat is allemaal heel vervelend (en typische RuG bureaucratie, maar wat wil je nu eigenlijk? Ben bang dat de tweakercommunity hier niet zoveel mee kan...

MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Ja en? die gasten hebben vast wel meer te doen, geduld is een schone zaak, als je hem zo hard nodig heb had je hem maar eerder moeten bestellen...

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek eigenlijk mensen die hier ook ervaring mee hebben. En ook weten wat de oprit kabeldienst is!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Tja...dit is vervelend. Maar als die kabeldienst dat zo heeft geregeld, dan valt daar weinig aan te doen. In dit geval zijn zij het die de regels maken. (En daar ben jij mee accoord gegaan toen je je aanmeldde...)

Dit topic is gesloten.