Ik heb een TT Aquarius setje die m'n AMD 1700+ XP @ 1920 MHz koel probeert te houden. Dit lukt aardig, stressed temp. is 47graden. Nu is het alleen zo dat de waterpomp enorm veel herrie is gaan maken. Ik heb op GoT gezocht, en het schijnt vaker voor te komen, is gewoon brakke zooi die pompjes. Heb nog wel garantie op de set, maar heb besteld bij Salland en die RMA procedures daar duren me gewoon veel te lang. Bovendien krijg je dan gewoon dezelfde pomp die misschien wel net zoveel herrie gaat maken na een tijdje.
Nu heb ik het voornemen om een Nextcool waterpomp met geintegreerd reservoir aan te schaffen. Deze pompt nog meer water per uur dan een Eheim 1048 en heeft bovendien een compatible aansluiting met mijn TT setje (8 mm slangen).
Ook zit ik er aan te denken om meteen een Nextcool watercube VGA blokje erbij te kopen voor m'n Club3D Radeon 9500. Scheelt weer lawaai en dan kunnen de core en mem speeds misschien wel iets hoger.
Graag feedback. Bega ik een grote fout, vergeet ik iets?
Nu heb ik het voornemen om een Nextcool waterpomp met geintegreerd reservoir aan te schaffen. Deze pompt nog meer water per uur dan een Eheim 1048 en heeft bovendien een compatible aansluiting met mijn TT setje (8 mm slangen).
Ook zit ik er aan te denken om meteen een Nextcool watercube VGA blokje erbij te kopen voor m'n Club3D Radeon 9500. Scheelt weer lawaai en dan kunnen de core en mem speeds misschien wel iets hoger.
Graag feedback. Bega ik een grote fout, vergeet ik iets?
All that you know, is at an end