Toon posts:

Vpn connectie door sonic wall in een dmz

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Complex vraagje (voor mij dan ;-))

We hebben een sdsl verbinding met daar aan een cisco router, achter de cisco router staat een sonic-wall firewall.

In de DMZ staat een MTa server welke ik wil inrichten als VPN server, nu weet ik weinig van de SONIC af, maar moet ik hier nog een rule aanmaken en een service toevoegen om VPN (w2k) door te laten, en zoja welke poort range moet ik dan open zetten?

• RedRose
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

RedRose

Icebear

Ik zou zeggen: klik hier eens: Sonicwall support . Daar kunnen ze vast wel vertellen hoe je een rule aanmaakt in sonicwall.

Hier is een lijst met poortnummers waar je uit kan kiezen en de standaard PPTP-poort is in ieder geval poort 1723.

Maar als je had gezocht, had je dit ook kunnen vinden. :)

Sundown Circus

Verwijderd

Sonicwall heeft uistekende VPN client software. Is dat geen optie? (is is het zo'n soho ding?)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

RedRose schreef op 30 juli 2003 @ 16:23:
Ik zou zeggen: klik hier eens: Sonicwall support . Daar kunnen ze vast wel vertellen hoe je een rule aanmaakt in sonicwall.

Hier is een lijst met poortnummers waar je uit kan kiezen en de standaard PPTP-poort is in ieder geval poort 1723.

Maar als je had gezocht, had je dit ook kunnen vinden. :)
^^^

Als je nog niet eens de juiste poorten gevonden hebt dan heb je gewoon niet gezocht.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.