Toon posts:

vodafone live: my.vodafone KLACHT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gebeld met de helpdesk, en dit is echt een hele lullige streek wat ze me nu flikken. Het probleem was namelijk dat sinds ik ben overgegaan van vodafone prepaid naar vodafone abbonement (wel met nummerbehoud) ik niet meer
kan inloggen bij my vodafone, en dus ook niet bij vodafone live met m`n vorrige account.

Het antwoord was: mn account is, omdat ik geen prepaid meer heb maar nu dus abbonement (en mn prepaid account dus is afgesloten) mn daarbij behorende gegevens en email adres en alle emails daarin!! zijn verwijderd en m`n login naam in de "kluis" is gezet en ik pas weer over 3 maanden kan gebruiken. Maar het word nog erger, de enige mogelijk die ik heb om die gebruikersnaam weer te krijgen en dat email adres te gebruiken is om 3 maanden ook niet me vodafone live te gebruiken aangezien als ik een andere gebruikersnaam kies om tot die 3 maanden toch vodafone live te kunnen gebruiken ik daarna absoluut niet meer van gebruikersnaam kan veranderen!

Me email inbox met allerlei belangrijke passwords is dus weg, ik kan hem pas over 3 maanden met lege inbox weer terug krijgen, maar die 3 maanden kan ik dus geen vodafone live gebruiken en betaal ik dan dus voor nix 15 euro per maand.

Of ik maak een andere account en ik kan me oude email adres vergeten.

Sorry voor het lange verhaal maar als je het hebt gelezen kan je denk ik wel begrijpen waarom ik boos ben :(

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:57
Beetje lullige streek. Maar dat kunnen ze toch ook niet maken. Als jij gewoon 15 euro per maand blijft betalen, heb je toch 'recht' op je mailbox enzo? :?

Verwijderd

Topicstarter
ja alleen dus nu een andere mailbox :(

ik vind het echt raar dat ze dit zomaar kunnen maken. Ze raden je eerst juist aan om hun email box te gebruiken voor alles, en dan deleten ze em fftjes hoppakee weg ermee :(

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:03

n00bs

Het is weer Zomer!

Ze hebben vast wel een backup... maak het hard in een aangetekende brief

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is dus dat ik deze zaterdag al op vakantie ga en ik dan al van vodafone live gebruik wil maken. Wat vinden jullie zal ik voor gedurende de vakantie vast een nieuwe account maken of denken jullie dat dat juist extra gezeik zal opleveren :(

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Die emails kunnen ze toch op zijn minst even doorsluizen naar je nieuwe account? Spendeer er maar een paar briefjes aan, cc aan de Consumentenbond/Opta is wellicht ook aan te raden. Ik weet niet of nummerportabiliteit al effectief een recht is, maar het lijkt me vrij zinloos om nummerportabiliteit tot norm te verheffen als daarbij niet dit soort zaken meteen meegenomen kunnen worden. Technisch moet het allemaal niet zo moeilijk zijn. Ik proef eerder onwil.

Verwijderd

Topicstarter
ja okee, maar ik neem aan dat het niet in 3 dagen gefixt kan zijn. En daarom vraag ik me af of ik dus de komende 2 weken, voor op vakantie, een andere account zal gebruiken en aanmaken. Ik weet alleen niet zeker of ik het wel zal doen want de man aan de telefoon zei dat ik absoluut na 3 maanden niet me nieuw aangemaakte account kan laten vallen en me oude username verder kan gebruiken. Maar het is natuurlijk logisch dat ik vodafone live ook zo snel mogelijk wil kunnen gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist de brief gemaakt en ga zometeen een (hopelijk) tijdelijke account aanmaken. Hopelijk kan ik dan over enkele weken m`n oude login naam weer terug krijgen..

Verwijderd

Succes, laat ons aub weten hoe het af is gelopen. Meerdere mensen die ik ken hebben vodafone.live en van hun niets dan lof gehoord. Ook over de service waren ze zeer te spreken.
Pagina: 1