[NEC1300]DVD zonder audio?

Pagina: 1
Acties:

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:55

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Topicstarter
Ik heb hier een DVD die in mijn computer het wel doet met Audio... Maar als ik deze in mijn laptop probeer of in de TV DVD speler dan is er helemaal geen geluid, behalve in de menu's. Video is wel goed. :/

Het vage is dus dat ze DVD wel met geluid is als ik ze in de PC afdraai. Herkent iemand dit probleem? :?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

SideSwipe_XP schreef op 30 July 2003 @ 12:59:
dan is er helemaal geen geluid, behalve in de menu's. Video is wel goed. :/
Klinkt als een software instelling. Bij het menu wellicht niet in 5.1 geluid en als de video start wel. Als je iets niet goed hebt ingesteld kan dit voorkomen :)

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Topicstarter
SmartDoDo schreef op 30 July 2003 @ 13:02:
[...]

Klinkt als een software instelling. Bij het menu wellicht niet in 5.1 geluid en als de video start wel. Als je iets niet goed hebt ingesteld kan dit voorkomen :)
De DVD kan ook Stereo PCM aan :) Maar daar ook geen geluid. En de PowerDVD versies zijn exact hetzelfe qua instellingen :)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

SideSwipe_XP schreef op 30 juli 2003 @ 13:03:
[...]

De DVD kan ook Stereo PCM aan :) Maar daar ook geen geluid. En de PowerDVD versies zijn exact hetzelfe qua instellingen :)
Ik las over je TV DVD heen 8)7 Daar zou hij het zo en zo moeten doen natuurlijk. Maar daar geeft hij wel geluid in het menu, niet tijdens het spelen van de video zeg je. Staat de audiostream bij video niet per ongeluk op DTS ipv 5.1 :? Waardoor je geen geluid hebt?

Ik neem aan dat je al gesearched hebt ;) , ik kan er iig weinig over vinden.

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Topicstarter
SmartDoDo schreef op 30 July 2003 @ 13:14:
[...]
Ik las over je TV DVD heen 8)7 Daar zou hij het zo en zo moeten doen natuurlijk. Maar daar geeft hij wel geluid in het menu, niet tijdens het spelen van de video zeg je. Staat de audiostream bij video niet per ongeluk op DTS ipv 5.1 :? Waardoor je geen geluid hebt?

Ik neem aan dat je al gesearched hebt ;) , ik kan er iig weinig over vinden.
True true... Maar er komt gewoon geen geluid bij beeld :)

Maar op de pc wel waar ie gebrand is

• jj85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:32
Misschien een verkeerde codec gebruikt voor de audio? Dat zou kunnen verklaren dat hij het wel in de pc doet, maar niet op de dvd speler bij de tv
Pagina: 1