Zit hier met een een groot tekst bestand van 17 mb en wil hem in een aantal kleinere stukken opdelen. Dit neemt met ctrl+c, ctrl+v teveel tijd in beslag en dus zoek ik naar een snellere methode.
Zoek even op google op spiltter text en voila daar staat er 1tje om te downloaden
Hier is de link: http://www.martinstoeckli.ch/splitter/splitter.html
Dit programma voegt wel bij het bestand wat eruit rolt een text op de 1e regel, deze even handmatig verwijderen.
Werkt perfect (Y)
Hier is de link: http://www.martinstoeckli.ch/splitter/splitter.html
Dit programma voegt wel bij het bestand wat eruit rolt een text op de 1e regel, deze even handmatig verwijderen.
Werkt perfect (Y)
[ Voor 57% gewijzigd door Batsies op 30-07-2003 12:02 . Reden: Link toevoegen ]
E-Developing
Wat voor tekst bestand? Word?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Hm volgens mij als je met google zoekt vindt je vast wat.
[edit] whaaa te laat
[edit] whaaa te laat
offtopic:
Maar goed check je meel op wanadoo.nl
Maar goed check je meel op wanadoo.nl
[ Voor 10% gewijzigd door BoAC op 30-07-2003 12:04 ]
Verwijderd
Google: File Splitters - zoveel (36900) hits dat ze gesplit op meerdere pagina's moeten worden weergegeven...
Als je gewoon halverwege een regel wilt splitten, zijn er natuurlijk honderden en honderden programaatjes die dat doen: zie hierboven, google,download.com, tucows, etc etc etc.
Maar jij wilt het waarschijnlijk op de regel afbreken, en daar zijn er wat minder van (alle splitters die ik zo voor de geest kan halen en zie bij download.com breken op x bytes (karakters) af ipv na y zinnen).
Maar je kunt natuurlijk vrij simpel zelf een script maken die dat voor je doet (bijvoorbeeld met VBA).
Of ben ik nu dom en kan je met een willekeurige splitter per zin afbreken <-- NIET op reageren als het zo is
Maar jij wilt het waarschijnlijk op de regel afbreken, en daar zijn er wat minder van (alle splitters die ik zo voor de geest kan halen en zie bij download.com breken op x bytes (karakters) af ipv na y zinnen).
Maar je kunt natuurlijk vrij simpel zelf een script maken die dat voor je doet (bijvoorbeeld met VBA).
Of ben ik nu dom en kan je met een willekeurige splitter per zin afbreken <-- NIET op reageren als het zo is
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Zoals ik weet en het programmatje datik heb aangewezen split op file grootte, vanuit de TS is het niet duidelijk of het per regel of per bestandsgrootte moet worden gedaan.
E-Developing
Pagina: 1