iK weet chello Download limiet!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 935 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 14:10

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op woensdag 29 november 2000 12:33 schreef zonoskar het volgende:
Via ISDN 2 GB data binnen halen is dan goedkoper (als je naar de belkosten kijkt). Wil UPC dat ik weer terug ga naar ISDN dan ofzo. Rekensommetje:

2 GB = 2097152 KB a 7.5 KB/s is dat 279620 sec = 4661 minuten a 1.8 cent per minuut )dal tarief en voordeelnummer) is dat 83.88 gulden.

HA!
Ik heb 1,3 GB per maand aan dataverkeer.
WAT DOET IN GODSNAAM die telefoonrekening van FL800,- dan op me mat als het maar 160 moet zijn. [Mysterieus muziekje...]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 21:48 schreef rdgf het volgende:

[..]
Juist. Al die figuren die denken dat ze voor Fl 89,- per maand tientallen gigabytes kunnen downloaden [b[bsporen totaal niet. Get real. Wat denk je dat de kostprijs is van een GB? Wat mij betreft: onmiddellijk afsluiten die lui. Ze verpesten het voor de normale gebruiker!
Dit vind ik nou bullshit. Die "figuren" hebben de voorwaarden gelezen waarin stond dat Chello deze producten voor deze vastgestelde prijzen kon aanbieden. Wie ben jij om te zeggen dat iemand niet spoort? :r
Iemand die deze producten belooft, moet ze ook nakomen, of die gigabytes nou geld kosten of niet. Dat is hun zorg en niet de onze.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 06 december 2000 22:20 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Ik heb 1,3 GB per maand aan dataverkeer.
WAT DOET IN GODSNAAM die telefoonrekening van FL800,- dan op me mat als het maar 160 moet zijn. [Mysterieus muziekje...]
omdat je niet continu 7,5 k hebt, dat is de top!!! [muziekje: tadaaaaaaa]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• gluip
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 14:37

gluip

Dat is grappig die 2 Gb per maand!

heeft iemand al berekend hoe lang je dan streaming video kan kijken op de chello site?

Zouden ze deze service dan ook gaan weghalen?

Als het doorgaat hebben ze er per 1 mei een klant minder. ;(

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

Ik download ongeveer 4 gig in 15 dagen, en dan ben ik niet eens hard bezig.
Wordt dus krap.

Gelukig kun je in opera de images uitzz, dat zal ook wel een paar mb schelen :)

Maar de ene heeft het over mei 2001, de ander over eind 2001. Chello kennende komt het er in mei 2001 maar technisch pas rond 2005 >:)

* Roel hoopt dat de chello bazen high waren van de pepernoten en marsepijn ! :)

(Hoeveel mb's gebruikt een koetje ongeveer ? }:O )

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Verwijderd

Ik had van Chello zelf gehoord dat dit 9GB per week werd. 2GB haal ik soms wel op een dag, ik denk dat ik rond de 20 GB per maand zit.

2GB per maand is echt veel te weinig, als dat doorgaat kan Chello alles komen ophalen want dan zeg ik mijn abbonement dus op. Ik ga echt geen f90,- per maand betalen om te surfen en ICQ-en. |:(

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Lees net op de Coax.nl site:

Reeds vanaf houdt chello een lijst bij met de 500 grootste datagebruikers. De top 5 hiervan wordt gewaarschuwd en aangesproken op "de grenzen". De hoogte van deze grens ligt op 14-1-00 boven de 10 GByte.

Tering dit is NOG veel te weinig man :( :r

Eppie

Verwijderd

Op donderdag 30 november 2000 10:20 schreef 3style het volgende:
Voor zover ik weet heeft upc geen ping monitoren die regematig controleren hoeveel dataverkeer iedere gebruiker genereerd. En voor de duidelijkheid, de meeste mensen die veel warez downen die doen dat veel op de newsserver van chello: Dit is niet ten nadele van het internetverkeer aangezien het een directe kabelverbindig is naar de chello newsserver.
IDD

Ik haal ook gerust 2GB per dag af en toe, maar dat is altijd van de chello news-server (gaat lekker snel).

Als ze nu 4GB extern verkeer bedoelen valt er misschien nog mee te leven.
4GB totaal is veel te weinig, laat staan 2GB. Internetten, ICQ-en mailen, 2 films/games downloaden en de limiet is overschreden. Voor 90 gulden, dacht het niet, kun je beter een 56k-modempje gebruiken. Ben je stukken goedkoper uit.

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 21:48 schreef rdgf het volgende:

[..]
Juist. Al die figuren die denken dat ze voor Fl 89,- per maand tientallen gigabytes kunnen downloaden sporen totaal niet. Get real. Wat denk je dat de kostprijs is van een GB? Wat mij betreft: onmiddellijk afsluiten die lui. Ze verpesten het voor de normale gebruiker!
:(

Ten eerste zijn al die "tientallen GB" er dus hoogstens 15-20GB.
Ten tweede komen al die GB van de Chello-newsserver en dit kost Chello dus geen een cent extra want dat netwerk is van hun zelf.
Ten derde zijn ze zelf zo stom geweest om onbeperkt neer te zetten en ONBEPERKT = ONBEPERKT
Ten vierde hoef je geen kabel te nemen als je minder dan 2 GB dataverkeer hebt, want dan ben je goedkoper uit met ISDN of 56K.

Dus volgens mij ben jij degene die niet spoort. |:(

Verwijderd

Op woensdag 29 november 2000 13:08 schreef Arbz het volgende:

[..]
Nee, elke dag 2 gig downen, dát slaat nergens op.
Onbeperkt internetten is iets anders dan onbeperkt warez downen.
[schreeuwmode om tot domme mensen door te dringen]
HET IS ONBEPERKT DATAVERKEER EN ONBEPERKT = ONBEPERKT EN HET GAAT ER BIJ CHELLO NIET OM WAT JE DOWNLOAD MAAR HOEVEEL |:(
[/schreeuwmode om tot domme mensen door te dringen]

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:23

Wokschotel

Op 6 wielen

Ja, duh, ik heb het dan uiteraard NIET over data vanuit het interne netwerk van de provider. Meestal wordt dat ook niet meegerekend bij het bepalen van een limiet. Het is natuurlijk wel zo dat andere mensen binnen dat interne netwerk er last van hebben, maar de verkeerskosten voor een ISP zullen betrekkelijk laag zijn.

En wat mij betreft maken ze van dat onbeperkt zoiets als onbeperkt in tijd, maar met dl-limiet.

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 06 december 2000 23:38 schreef Tweaker het volgende:
Ik had van Chello zelf gehoord dat dit 9GB per week werd. 2GB haal ik soms wel op een dag, ik denk dat ik rond de 20 GB per maand zit.

2GB per maand is echt veel te weinig, als dat doorgaat kan Chello alles komen ophalen want dan zeg ik mijn abbonement dus op. Ik ga echt geen f90,- per maand betalen om te surfen en ICQ-en. |:(
Doe dat maar, dan kunnen andere mensen weer normaal surfen. En jij ziet blijkbaar niet in dat 90 piek belachelijk weinig is voor een breedbandverbinding.

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-03 11:35
ik wil a2k terug!! :'(
die hadden tenminste een stabiel, snel, datalimiet-loos, hoge upstream ga zo maar door netwerk, eigenlijk alles wat chello niet (meer) heeft.

hoeveel zou het kosten om bv het kabel netwerk in bv hilversum (woon dr toevallig:p) op te kopen??:)

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 00:13 schreef rdgf het volgende:Ja, duh, ik heb het dan uiteraard NIET over data vanuit het interne netwerk van de provider. Meestal wordt dat ook niet meegerekend bij het bepalen van een limiet. Het is natuurlijk wel zo dat andere mensen binnen dat interne netwerk er last van hebben, maar de verkeerskosten voor een ISP zullen betrekkelijk laag zijn.
Maar er staat nergens dat Chello het wel over extern verkeer heeft, en Chello kennende....

Wij zitten altijd op 140-160 KB/s ongeacht welk tijdstip van de dag oftewel er is dus genoeg bandbreedte en wij worden waarschijnlijk afgeknepen.
En wat mij betreft maken ze van dat onbeperkt zoiets als onbeperkt in tijd, maar met dl-limiet.
Onbeperkt in tijd lijkt me nogal logisch als je toch niet met tikken werkt, dit kost Chello ook niks.
Op donderdag 07 december 2000 00:15 schreef rdgf het volgende:
[..]
Doe dat maar, dan kunnen andere mensen weer normaal surfen. En jij ziet blijkbaar niet in dat 90 piek belachelijk weinig is voor een breedbandverbinding.
Wij hebben hier altijd 140-160 KB/s, iedereen kan hier normaal internetten.

90 piek belachelijk weinig :?

Vind ik anders niet.

En al was dat zo, wat heb je er aan als ISDN goedkoper is. |:(

Verwijderd

Wat nou 2 GB,

Met GetRight zit ik al na een maand op ruim

---- 35 GB ----

En dit is echt waar, geen relul !

(Hoe moet dat nou, zonder internet ? )

n0m0r3@hotmail.com

Verwijderd

Ik denk dat de gemiddelde tweaker zich niet echt zorgen hoeft te maken, die twee gieg is gewoon iets waarop men kan terugvallen als je echt veel gaat downloaden :)
Voor de Chello klanten hoop ik dat Chello niet moeilijk gaat doen als ze un keer een ISO'tje van Linux leechen of un keer een
filmpje downen.
De mensen die echt continu zitten te leechen die mogen van mij best wel wat meer betalen voor al dat verkeer.

Een grotere auto rijdt ook duurder, dus waarom zou dat voor 'dataverkeer' niet gelden 8-)

Cewl, GOT heeft ineens door dat ik twee keer heb gesubmit.
Was daarom GOT zojuist ff down :?

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Kosten Chello;

2MBit lijntje a fl12000,- p.m.

| - 2Mbit lijntje
|
[Chello PCtje]-[Harddisk Proxy]-[Harddisk News]
|
[2x100mBit Netwerkkaartje]
|
[Hub]
|\\\\\\\\\\\
200 Chello Gebruikers.

Voor elke gebruiker 1mBit beschikbaar om van de Proxy en Newsserver te downloaden. Tijdens topdrukte zal maximaal 50% van de gebruikers het netwerk gebruiken en daarvan zal 80% alleen maar surfen. 20% van de tijd downloaden en dan 80% van de tijd zit de modem te niksen.
0,50*200*0,8*0,2= 16
0,50*200*0,2*1 = 20
---------
36 volle lijnen.

Waarvan de proxy gem. 50% opvangt = 18 volle lijnen.

2Mbit/18= 111kbits/s voor diegenen die de de proxy omzeilen tijdens de spits. (up+down) Als je de upload dan beperkt tot 15kbits/s zul je geen problemen krijgen.

Moet ik mij schuldig voelen omdat ik het lijntje naar de harde schijf van Chello (Newsserver) flink gebruik? 2GB is via de newservers binnen 3 uur te halen!

Krijg ik nu ook een mailtje als ik een paar Linux cdtjes vanaf ftp.chello.nl binnenhaal? Kijk als je 35GB binnenhaalt van een plek die niet gecached wordt door Chello (omdat je de enige bent die de bestandjes wilt.) dan vindt ik het terecht dat je een mailtje krijg maar als je 200GB via de newsservers haalt vindt ik dit niet. fl89.- p.m. voor een lijntje naar een hardeschijfje bij UPC vindt ik eigenlijk al te veel.

Mensen die beginnen van weet je wat een GB kost moeten beseffen dat de ene GB meer kost dan de andere. Maar dan moet je een beetje nadenken. |:(

Als 2GB de limiet is zonder het interne verkeer mee te rekenen kan ik daarmee leven (90% zal die 2GB dan niet halen). Maar als we alles mee gaan tellen dan is UPC snel veel (goedkope) klanten kwijt.

• GaveGozer
  • Laatst online: 25-09-2025

GaveGozer

That's Me

Ik haal die 2 gig op een middag
het is nu de 7e en ik sta volgens DU meter op 14,5 GIG!!!!!!!
sinds de 1e van dezemaand

die 2 gig is dus VEEEEL te weinig
KANKER KLOOTZAKKEN bij Chello

Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 14:06

jubeth

%^)

Die Simmons is echt gek. Eerst zattie bij A2000.
Heeft die vent last van geheugenverlies or what?
A2000 begon ooit heel mooi, toen
kwam dat UPC roet in het eten gooien...
Inmiddels betalen wij zonder mokken hetzelfde voor
1) de helft aan upstream-speed(!),
2) de helft aan homepage-ruimte (van 40 naar 20 Mb!!!)
3) 2 emailaliassen minder dan toen
en kleinere mailboxen trouwens ook.

En nu wacht ons in mei ook eens
een soort 'inhaalverbod'? Schandalig.
Alsof de keuze kabel/ADSL nog moeilijk was of zo.
In mei ben ik dan echt wel weg.
Alsjeblieft zeg, wat een aanstellers
daar bij Chello.
Alsof ze daar niet wisten waar ze aan begonnen waren zeg, KOM NOU!

In een tijd dat ALLE apparatuur (en bandbreedte overall) de helft goedkoper is geworden in 2 jaar tijd, er meer klanten zijn (en dus kosten omlaag zouden kunnen).
Geloven ze het zelf nog, wat ze bij Chello zeggen?

Kotsmisselijk zou je ervan worden! :r

• aXe
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Beetje vaag dat jullie direct iemand geloven die zegt dat ie gebeld heeft, terwijl chello nog niet eens een goede manier heeft om de datatranser te berekenen.
Nee laat het eerst maar eens bekend worden van chello zelf in een mail....
Enneuh ik snap niet waarom een datalimiet, naar mijn mening zijn heel veel gebruikers er enorm op vooruitgegaan de laatste paar weken met snelheid (ik ook btw, terwijl ik al een snelle verbinding had) en nu komen ze weer opeens met gezeik over dat sommige mensen dan te veel downloaden?? :r :r
Reken er maar op dat ze dan vette verliezen gaan maken en dat de chello klanten weer gaan staken!! Of zelfs hun abonnement opzeggen!!

Dus we wachten af totdat ze weer wat met nieuws komen...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Joppe
  • Laatst online: 14-01 15:35
Ach ja, dan is @homo nog niet zo erg als ik altijd denk, ze hebben in ieder geval geen datallimit, neem dan de brunssumse kabel (eerste in nederland), met een datalimit van 200!MB

Verwijderd

>Juist. Al die figuren die denken dat ze >voor Fl 89,- per maand tientallen gigabytes >kunnen downloaden sporen totaal niet. Get >real. Wat denk je dat de kostprijs is van >een GB? Wat mij betreft: onmiddellijk >afsluiten die lui. Ze verpesten het voor de >normale gebruiker!

bandbreedte kost geen kont, en bovendien chello heeft z'n eigen servers

>Reeds vanaf houdt chello een lijst bij met >de 500 grootste datagebruikers. De top 5 >hiervan wordt gewaarschuwd en aangesproken >op "de grenzen". De hoogte van deze grens >ligt op 14-1-00 boven de 10 GByte.
>Tering dit is NOG veel te weinig man

dit lijkt me ook onzin, want dan moet de lijst 10000x groter zijn...

>Ik haal die 2 gig op een middag
>het is nu de 7e en ik sta volgens DU meter >op 14,5 GIG!!!!!!!
>sinds de 1e van dezemaand
>die 2 gig is dus VEEEEL te weinig
>KANKER KLOOTZAKKEN bij Chello

haha, jij bent wel een beetje overdreven bezig ;p

ik denk dat een limiet van rond de 40gig een beter alternatief is (de fair use policy ligt op dit moment ook rond de 35-40gig)

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 07 december 2000 09:18 schreef Pulsar_ het volgende:
>Juist. Al die figuren die denken dat ze >voor Fl 89,- per maand tientallen gigabytes >kunnen downloaden sporen totaal niet. Get >real. Wat denk je dat de kostprijs is van >een GB? Wat mij betreft: onmiddellijk >afsluiten die lui. Ze verpesten het voor de >normale gebruiker!

bandbreedte kost geen kont, en bovendien chello heeft z'n eigen servers
Bandbreedte kost geen kont? Intern misschien minder, maar extern kost het een godsvermogen. En bovendien, hoe denk je dat alles wat op die newsserver staat daar terecht komt? Juist, merendeel extern.

• aXe
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Jij denkt zeker dat wij de mensen zijn die je toegang blokkeren he...
Nou vertel me dan maar eens waarom chello het nu zo goed doet (volgens www.coax.nl) ??
En mijn gebruik van de kabel is heus niet anders dan in alle andere maanden die er zijn voorbijgegaan...
Dus dat wij jou brandbreedte opslurpen is complete onzin... Er kan ontzettend veel door zo'n kabeltje!!! (nog meer dan nu)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 23:06
Tijd voor ADSL :)

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

[..]
Bandbreedte kost geen kont? Intern misschien minder, maar extern kost het een godsvermogen. En bovendien, hoe denk je dat alles wat op die newsserver staat daar terecht komt? Juist, merendeel extern.
niet dus..
merendeel is dus echt wel intern....

.........www.raketje.com....................soon.....

Verwijderd

uhm ben benieuwd wat ik te horen krijg van xs4all. ik heb nu bijna 3 weken (basic) adsl en zit op zo'n 11 gb (dumeter). Volgende maanden zal het minder worden omdat ik dan geen verloren tijd meer in hoef te halen :)

Verwijderd

Weet iemand ook of er al data limieten zijn/ aankomen voor ADSL, das dan echt een beter alternatief.

Ik snap het wel dat er een limiet komt, want je betaald eigelijk geen kont voor een snelle connectie. Op dit moment is het wel heel erg riant. Mensen zijn nu wel ondoordacht aan het downloaden heb ik namelijk ook, ik download liever een programma van een private warez FTP dan dat ik het opzoek in me kast met cd's, dat soort dingen. Het is kerst, ow dan maar ff 1 gb aan kerstmis mp3'z downloaden voor de mooie dagen van het jaar, en dan delete je de helft weer omdat het niet leuk is.

Daarmoet gewoon wat meer op gelet worden, maar 90 piek per maand alleen voor mail en ICQ, is idd wel wat veel :(

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Op woensdag 29 november 2000 10:29 schreef Gene het volgende:
Nu wordt me ineens een heleboel duidelijk van CASEMA. De snelheid is bewust geknepen zodat zij geen proces aan hun broek kunnen krijgen wegens het beperken van de maximale downloadcapaciteit. Niemand kan 2 gb p/m halen met 0.7 kb p/s.

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

2 Gig? Heb je dat wel goed verstaan?

Ik heb toevallig een tijdje geleden ook even met een van die gasten van de Chello TD zitten kleppen. Hij vertelde me dat ze op dit moment een limiet hanteren van 2 Gig per dag!

Dat scheelt dus nogal.

Als je daar (op dit moment ook al) boven uit komen dan ga je mail krijgen van Chello over je bandwidth gebruik.

Dit is iig wat ik erover gehoord heb.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• KiNgSiZZe
  • Laatst online: 11-07-2022
HELEMAAL MEE EENS. *D

ik heb zelf sjello. Ik woon in Eindhoven en kan/mag dus niet klagen. Gemiddeld zit ik rond de 140 kbs. De eerste dagen na mijn aansluiting had ik ook enorme dataoverdracht maar als je dat iedere dag meer als 2gb downed dan moet je wel fanatiek (lees gek) zijn.

As finishing touch god created the Dutch

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 16:05
FF ALLEMAAL LUISTEREN NU!

jullie lezen verkeerd!
(ik was 1e keer onduidelijk..)

DEZE LIMIET GELD VOOR REGIO UPC/ENECO
(deel van zuid-holland)

DUS NIET VOOR HEEL NEDERLAND!

BEGREPEN????????????????

Verwijderd

uuuh ik heb bART en dat is dus geen chello...maar het zit wel op het eneco/upc netwerk.
Dus ik hoef nergens voor te vrezen? :+

Verwijderd

Zoals ik ook al eerder zei, werd er hier door Chello meegedeeld dat de limiet 9 GB per week zou worden.

Kijk dat vind ik dus een goeie (fair) limiet, houdt de echte aso's buiten terwijl "gewone" mensen wel "onbeperkt" kunnen downloaden, want 2GB is gewoon belachelijk weinig, daar hoef je geen kabel voor te nemen.

Als ik Chello was zou ik verschillende abbo's maken, bijvoorbeeld:
- 10 GB voor f50,-
- 40 GB voor f100,-
- 100 GB voor f200,-

Ook hogere uploadsnelheden, ik denk dat best veel mensen daarvoor extra zouden willen betalen. Dat zou Chello toch geld moeten opleveren.

Verwijderd

Dit mailtje had ik laatst in mijn inbox....
Via ISDN 2 GB data binnen halen is dan goedkoper (als je naar de belkosten kijkt). Wil UPC dat ik weer terug ga naar ISDN dan ofzo. Rekensommetje:
2 GB = 2097152 KB a 7.5 KB/s is dat 279620 sec = 4661 minuten a 1.8 cent per minuut )dal tarief en voordeelnummer) is dat 83.88 gulden.

HA!
}:0

Verwijderd

Al die mensen die stoer melden hoeveel ze downloaden per week/maand; jullie zijn dus de reden dat er over deze limieten gesproken wordt |:(

• Arnold
  • Laatst online: 11-08 16:05
Op dit moment begint volgens mij dit topic een beetje gissent te worden...

Zijn er misschien mensen hier de gewaarschuwd zij / afgesloten door chello door een te hoge datatransfer?

Zo ja --> hoeveel was die dan?

• mossel
  • Niet online
Dan zal @home dus wel snel volgen? :'(

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 13:54 schreef OG_outlaw het volgende:
Al die mensen die stoer melden hoeveel ze downloaden per week/maand; jullie zijn dus de reden dat er over deze limieten gesproken wordt |:(
Dat klopt, als iedereen netjes 500MB dataverkeer heeft iedere maand dan hoeft er idd geen limiet te komen |:(

Waar neem je nu kabel voor, toch niet om het niet te gebruiken of wel. :(

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 19:51
ERgens begin van de thread liep iemand af te geven op ray mans 2gb per dag binnen halen. Het zou nergens op slaan.
Het gaat er niet om of het ergens op slaat. Als hij er voor kiest om 2gb per dag te downloaden is het zijn goed recht. De modems zijn gecapped om niet teveel dataverkeer te veroorzaken. Je hebt een flink bedrag betaalt en straks mag je volgens een geneesmiddelreceptje werken. Tweemaal daags mail checken, eenmaal daags surfen voor een uur. Niet te gebruiken in combinatie met sites met flash/animaties etc. Bij overschrijding van voorgeschreven dosis, meteen stekker eruit en upc bellen :)
Waarom dan met snelheid adverteren en er prat op gaan dat in rotterdam chello tot 3x sneller is dan sonera en bart? Is dat voor het roodkapje verhaal: oma waarom is chello 3x sneller. Zodat je 3x sneller aan je datalimiet zit.
Moeten updates tegenwoordig dan maar per post worden verstuurd op diskette. Want in nederland moeten we weer als enige juist achteruit gaan ipv met de tijd mee. Het is te gek voor woorden dat we alles maar pikken.

Fakir

Zolang de aarde draait, zit niemand stil...

Verwijderd

2 gig per maand???
dat haal ik al in een weekend 8-)
ik hoop maar niet dat ze dat snel gaan invoeren (zal wel niet want chello is niet snel :))

Verwijderd

waar halen jullie for f*cking sake 2 gig vandaan????? waar prop je het op? hd? cd's?
ermz? 2 gig of meer? jullie zijn gek!
ik heel happy met mij internet via de kabel van chello (ja weet ik!!!:( ) paar mp3tjes en dat was het dan wel! maar 2 gig??? gaat dus duidelijk om warez right? :) :P

• FoolZero
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op dinsdag 23 januari 2001 18:41 schreef Shaolin het volgende:
waar halen jullie for f*cking sake 2 gig vandaan????? waar prop je het op? hd? cd's?
ik heel happy met mij internet via de kabel van chello (ja weet ik!!!:( ) paar mp3tjes en dat was het dan wel! maar 2 gig??? gaat dus duidelijk om warez right? :) :P
Tuurlijk, daar zal ik rekening mee houden als ik weer nieuwe ISO's van Linux binnentrek. Corel, Redhat, Suse en dergelijke.
Verder haal ik ook altijd filmpies van het net. Van die leuke, zoals die McLaren F1 testdrive, die laatst op GoT te zien was. Ook de driver updates zijn zeer belangrijk. Ook speel ik iedere avond een potje UT op het net.:D
En lest best natuurlijk de vele refreshes, die ik op GoT doe! :)

Dan heb ik het nog niet eens over mijn 'andere' inet activiteiten >:)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 18:41 schreef Shaolin het volgende:
Warez, wat is dat ? :P

Gewoon per dag wat MP3's en 2 a 3 spellen/films binnenhalen, rarren en wegfikken. :)
(moet die kut news-server van chello het wel weer een keer fatsoenlijk gaan doen :()

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
Yip,

2 GB / maand..... laat me niet lachen ... LOL

Als het een beetje meezit heb ik die 2 GB in 2 uur binnen ...... ROFLMAO >:)

Meestal heb ik zon 3 GB /dag.... :9

Ach ja,

btw: ik heb @home :P
Nu nog een mogelijkheid vinden om die kut 16 KB/sec upload wegtehalen... 8-)

Verwijderd

Binnen de wigg is dit ook ter sprake geweest als een monopolist als Casema eenzijdig de voorwaarden zomaar mag veranderen, Na amper iets aan de snelheden gedaan te hebben en verbindingen af te knijpen hebben ze de download limiet ingesteld om gebruikers te ontmoedigen om ook maar het internet te mogen gebruiken. Ook is de reclame er omheen van "sneller dan ISDN" in etappes verlaag naar "continu online" zonder ook de garantie te hebben dat er dataverkeer mogelijk is en ook die laatste uitspraak is onwaar omdat je er na 36 uur eruit geflikkerd wordt.

Juridisch zou het juist zijn om alleen nieuwe abbonee's van de nieuwe voorwaarden te voorzien en de oudere abbbonee's te laten met de voorwaarden waarmee ze hun contract zijn aangegaan, binnen veel huurcontracten verloopt dit ook zo. Probleem is dat in veel contracten in de kleine regeltjes is verscholen dat ze het recht hebben om de voorwaarden te veranderen. Maar aangezien er niet valt te handelen over de voorwaarden is het met een dergelijke machtspositie eigenlijk een "wurgcontract" wat voor een rechter ook aanvechtbaar moet zijn, vergelijkbare alternatieven zijn er immers niet behalve de dure telefoonlijn bij de andere bekende monopolist KPN. In Amerika is lokaal bellen gratis en zou ook hier in Nederland een geschenk uit de hemel zijn.

De WIGG heeft een advokaat in handen genomen en gaat de Casema voor de rechter slepen en het schijnt nog een bekende advokaat te zijn ook dus zal de Casema het moeilijk krijgen.

Eindelijk gerechtigheid !

• Bigs
  • Niet online
Ach joh.. eerst zien, dan geloven.

Verwijderd

Waar maken jullie je druk om? Zodra de limiet er (eventueel) op zou komen gaat de kabel toch open voor meerdere aanbieders. :)
En voor alle warez-downloaders. Fair-use Policy = niet (continue) warez downloaden. :Y)
UPC is trouwens wel vaker raar bezig want dat chello 3 x sneller is dan Bart en Sonera komt niet door Chello maar door UPC want die knijpt de andere twee gewoon af.
Iemand die gewoon "normaal":+ gebruik maakt van internet heeft niets te vrezen, het gaat hier alleen maar om mensen die ontzettend ve:9el dataverkeer genereren te kunnen aanpakken.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
2 gig, die gasten zijn niet goed bij hun hoofd dat komt gemiddeld neer op 0,7 kilobyte per seconde, als je dat hebt en vierentwintig uur per dag 30 dagen in de week kom je op 2 gig :(

Verwijderd

Nijmegen en omgeving blijft limiet vrij voor de mensen daar in de buurt :D ik blij :)

(week nie 100% maar hoorde het bij iemand die bij UPC werkt)

• Bigs
  • Niet online
Wel leuk.. 1 iemand roept hier 2 gig en IEDEREEN gelooft het meteen

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op woensdag 24 januari 2001 16:37 schreef Bigs het volgende:
Wel leuk.. 1 iemand roept hier 2 gig en IEDEREEN gelooft het meteen
Tja, zelf heb ik uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat het toch wat meer wordt al weet hij het ook niet 100% zeker, deze persoon(werkt bij upc) zegt dat het 4 a 6 gig wordt, maar doh nog steeds veel te weinig

Verwijderd

aaarrrrrrgggghhhhhhh chello k ben een behoorlijk posi ingesteld persoontje al zeg ik t zelf maar chello weet me iedere keer weer over de rooie te krijgen een datalimiet zal ze laten weten waar ik die limiet bij hunie dr inzal douwen de gal baken :(:(:(:(

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-08 13:29
wow ben ik blij dat ik bij Essent zit want ik haal wel eens 2+gig op 1 dag binnen. divxjes zijn nogal groot. streaming video schiet ook lekker op!

Advanced sheep-counting strategies

• Servowire
  • Laatst online: 18-07 21:13

Servowire

prutser:~#

Ik zit hier met een 450 mb DL
per maand

DUS!
:r

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

is er al wat meer bekend?

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

2 gig slaat nergens op
niet dat ik zoveel download maar 2 gig kan je gewoon niet lekker mee internetten
ik heb jaren lang moeten dokken voor mn internet geen kabel dus,kwam adsl was wel mogelijk >:)
eindelijk internetten zonder rekeningen van 600 gulden voor mn telefoon te ontvangen

maar ja als ik het zo lees ben ik blij dat kabel niet bij ons mogelijk is en genomen heb kabel word steeds meer bagger
adsl heb ik een limiet van 30 gig per maand
sommige zeggen dan nog wat weinig maar dat is toch zon 1 gig per dag gemiddeld

• Exirion
  • Laatst online: 11:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb wel eens 5GB in een maandje binnengehaald en geen klachten gekregen. Een vriend van me haalt elke maand tussen de 15 en 25GB binnen (ASO! vind ik ook). Dit is trouwens in A'dam.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

behaalde download snelheid: 1581 Kbit/sec
197.6 KByte/sec
24.7 x ISDN
De door u behaalde snelheid is: Maximum door UPC geleverd
De huidige instellingen van uw modem laten u niet sneller gaan

(http://test.net.upc.nl)

en aangezien dit bij mij bijna altijd het geval is zit ik echt wel binnen een aantal dagen boven de 2gb per maand..

chello is wel lekker snel hier 8-) :7 :9

btw: wat boeit het als een ander 20gig per dag download?! die mensen hier die daar probz mee hebben zijn gewoon jaloers met hun trage telefoonmodempje >:) >:)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 27 maart 2001 16:14 schreef Fatal het volgende:
btw: wat boeit het als een ander 20gig per dag download?! die mensen hier die daar probz mee hebben zijn gewoon jaloers met hun trage telefoonmodempje >:) >:)
Het netwerk heeft een bepaalde capaciteit wat bandbreedte betreft. Als iedereen 20GB per maand binnen zou halen, dan zou niemand meer boven de 1kb/s uit komen bij wijze van spreken. Het probleem is dat 10% van de gebruikers 90% van de bandbreedte gebruiken. Wat dat betreft is het weldegelijk asociaal...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 30-05 14:58
(kep 't topic verder niet gelezen)

2 gig? tsja fijn dan kan Chello de tering krijgen, ik zit na 1 dag al op 2gig.. :(

• mhr-zip
  • Laatst online: 11:32
2 GB per maand voor 90 piek????????? Ja dan ben ik zo klant af. Ze moeten gewoon 2 abbo's maken een small en een big user. 1 van 50 piek met limiet en 1 van 150 die op cistron adsl lijkt :9

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• lockheart

lockheart

het probleem ligt niet zozzer in de bandbreedte van de kabel nee daar kan echt monsterlijk veel overheen
maar meer aan de servers en overige apratuur die de ipv heeft staan.
ze willen je doen geloven dat het aan de bandbreedte ligt maar eigenlijk legt het probleem bij de ipv

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 28 maart 2001 00:08 schreef lockheart het volgende:
het probleem ligt niet zozzer in de bandbreedte van de kabel nee daar kan echt monsterlijk veel overheen
maar meer aan de servers en overige apratuur die de ipv heeft staan.
ze willen je doen geloven dat het aan de bandbreedte ligt maar eigenlijk legt het probleem bij de ipv
Ja, maar dat noem ik dus ook bandbreedte. Letterlijk genomen is het de capaciteit van het kabelnetwerk, maar ik bedoel dus inderdaad het geheel van servers, routers, etc. En dan klopt het nogsteeds wat ik zeg: iets van 10% van de gebruikers pakt 90% van de beschikbare bandbreedte.

• lockheart

lockheart

dat klopt wel maar ze willen je laten geloven dat het aan het kabeltje ligt waar iedereen over heen gaatvan af de servers van hun naar de abos,althans dat willen ze je laten geloven

zew illen gewoon tevel geld besparen en te weinig uitbreiden

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 28 maart 2001 00:17 schreef lockheart het volgende:
dat klopt wel maar ze willen je laten geloven dat het aan het kabeltje ligt waar iedereen over heen gaatvan af de servers van hun naar de abos,althans dat willen ze je laten geloven

zew illen gewoon tevel geld besparen en te weinig uitbreiden
Yup, en nu dus ook nog 22 cpm voor de helpdesk waar je een uur aan de lijn moet hangen voordat je er door bent, en ook nog een tientje meer abbogeld :r :r :r

Verwijderd

2 gig..man wat is dat nu :?

dat doe je wekelijks..nee soms dagelijks, ben je lekker aan het hobby-en, servertje draaien en dan moet je opeens op je bandbreedte letten dat ZUIGT! :r :r

Ik hoor hier in Friesland al geruchten of MXstream, zodra dat eris nemen we dat :)

ff uitrekenen :

Server in de maand neemt.. 300 - 500 mb (website en irc server)

daarnaast nog stuk of 5 iso's = +/- 700 mb p.s. is al 3,5 gig.. dan nog een paar films.. aka 700 mb.. whaaa kom je in de maand echt wel hoger dan 2 gig!!

/me klaagt niet over de snelheid! maar wel over de komende datalimiet!!

Gaan we nog actie voeren?? Mail bomme ofzo naar chello?? STAKKKEUUHHH!!!!!

Axe has spoken ;)

Verwijderd

Ik vraag me alleen af wat er gebeurt als de Chello tak van UPC failliet gaat.

En data verkeer .. mhh even rekenen..

De machine hier staat nu 4 uur aan sinds de laatste reboot, er is alleen maar gebrowsed, en de (jajajaja het mag niet) die met Sygate staat te slapen en de spullen doorgeeft, heeft al 5Mb gedaan volgens de Sygate manager. Er was ook nog 2mb upload in die tijd !!!!! Die telt dan niet mee ??

Dus 12 uur per dag de hele maand, is maal 3 maal 30= ca. 100 x 5 = 500 Mb met alleen browsen.

Vannacht kon ik niet slapen, en heb ik met IMesh efkens 400 MB MP3 tjes opgesnord.

Als wat coax wil niet lukt, de DL limiet uitschakelen wat de meting betreft, tussen middernacht en 12 uur s'middag's, wordt het moeilijk.

Chello zit in geldnood, dus moeten ze meer abonnementen kunnen verkopen zonder investering in nieuwe server parken / hardware upgrades.

En al het dataverkeer van hun wordt ook aan hun doorberekend uiteraard. Dus wat coax wil wordt toch moeilijk.... de poen is op.

Krijgen we dus lekker AOL achtige toestanden (CompuServe dus.. :'( ).

Of misschien koopt Microsoft ze wel op >:)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 29 maart 2001 13:10 schreef Hooi het volgende:
Of misschien koopt Microsoft ze wel op >:)
Microsoft beweerde dat ze een deal met UPC hadden voor de verzorging van digitale televisie. Dus ze zullen in ieder geval wel weer een zak met geld gekregen hebben ofzo ;) Microsoft heeft al lang te kennen gegeven dat ze een zooitje mediabedrijven willen opkopen :r

Verwijderd

Op woensdag 29 november 2000 09:57 schreef G-Spotter het volgende:
de limiet is 1,5 - 1,8 tot max 2 gig per maand!
zelf gevraagd @ chello introductie bij mij in Leerdam..
dus.. dan weten we dat ook weer

DIT IS DUS TOTAAL HELEMAAL NIX!
offtopic:
hmmm......en ik maar denken dat ik de enige uit leerdam ben hier in GoT

Verwijderd

Op donderdag 29 maart 2001 13:18 schreef Exirion het volgende:

[..]
Microsoft heeft al lang te kennen gegeven dat ze een zooitje mediabedrijven willen opkopen :r
In ieder geval komt er dan een betere bedrijfsvoering, en geen geld zorgen meer.

Dat ze daar bij UPS geld tekort hebben is trouwens niet zo heel gek, ze hebben al vanaf het beginn een 6 maanden achterstand met doorberekening gehad.

Al zouden ze dat hebben ingelopen, wat ze dacht ik nog niet hebben, hebben ze al 2 miljoen gebruikers x 100 piek x 10% rente = 20 miljoen verlies geleden.

pffffhhh vind je het gek dat ze bezuinigen.... Afbeeldingslocatie: http://www.3fatchicks.com/ubb//rolleyes.gif

• HariZ
  • Laatst online: 16-02 21:51
...

edit:

Per ongeluk foute post...

Verwijderd

LOL Hariz ;)

Het gaat trouwens lekker zo, de Sygate machine draait sinds 10:43 uur, ik zit eigenlijk alleen maar hier op GOT te kijken, en er is al bijna 9Mb down en 4Mb aan up traffic.

Loopt lekker op zo.... Afbeeldingslocatie: http://www.3fatchicks.com/ubb//eek.gif

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06-2025
Op dinsdag 27 maart 2001 18:42 schreef mhr-zip het volgende:
2 GB per maand voor 90 piek????????? Ja dan ben ik zo klant af. Ze moeten gewoon 2 abbo's maken een small en een big user. 1 van 50 piek met limiet en 1 van 150 die op cistron adsl lijkt :9
Nee binnenkort 99 piek :(

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

mja.. nou ondertussen staat ook alweer een tijdje op de beginpagina van tweakers te lezen dat het voorlopig wordt uitgesteld met de aankomende datalimiet :7
maar het is en blijft gewoon vervelend om tijdens het internetten/downen met het idee van een datalimiet te kampen, ongeacht hoeveel deze bedraagt... of dat nou 2gig is (waarmee de topic begon), of dat het nou 40 gig is (wat ook werd genoemd)... Hier in friesland (Damwoude om precies te zijn 8-) ) is de chello-verbinding verder perfect... maximale downspeed die ik heb gehad, was 200 kb/s (niet volgens standaard-ratetellers van de progjes waarmee ik de download uitvoerde, maar gewoon door te tellen en ondertussen op de gedownloade kilobytes te letten, de telling van de meeste progjes klopt niet altijd).
Verder is het zo dat chello in dit gebied de enige niet-telefoon provider is op dit moment. ADSL hoeven we meen ik pas eind 2002 te verwachten hier, @home zit sinds april in harlingen, dus zal hier misschien van dit jaar nog gaan komen (ik ben niet van het type wat er echt op let waar en wanneer er nou welke isp gaat verschijnen, dus veel weet ik er niet van). Wat ik wel weet is dat @home verrotte snel schijnt te zijn (klasgenoot uit harlingen haalt 350 kb/s soms), dus als @home hier al komt, is het vrijwel zeker dat we daar op gaan overstappen... Tot die tijd... tja, hopen dat die datalimiet zo lang mogelijk uitblijft :)

Hoi

Verwijderd

Volgens mij klopt 't niet wat je zecht! Bij mij kan ik veel meer downloaden per maand *D

• Elect
  • Niet online
luister ff gozerts ..
ik zit bij zeelandnet, die ook een limiet heeft, en een beperkte lijn righting het internet (ietsvan 50 meg per seconde)
door middel van een limiet gaan die leechers niet constand zitten downloaden, en verminderd de bandbreedte in totaal, zodat jullie SNELLER kunnen downloaden ..
en 2 gig is voldoende, mits jullie films ed donwloaden natuurlijk ..

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 04 juni 2001 14:31 schreef Elect het volgende:
en 2 gig is voldoende, mits jullie films ed donwloaden natuurlijk ..
mits moet zijn: tenzij ;)

Verwijderd

duh!, en dat gebeurt juist! divx iso's mp3 Porn ;)

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Maandag 4 juni 2001 08:48 schreef mennokkio iets like:
Volgens mij klopt 't niet wat je zecht! Bij mij kan ik veel meer downloaden per maand *D
ten eerste: het is niet zecht, maar zegt ;) , verder wil ik je er ff op wijzen dat er dus plannen geweest zijn (zijn dus nu alweer afgekapt voorlopig) om een datalimit in te gaan voeren... die volgens de topicstarter op 2 gig/maand zou liggen..... daar ging m'n vorige bericht dus ff over :)

Hoi

Verwijderd

Nou, lekker dan. Dit heb ik in een ochtendje geleeched:
Afbeeldingslocatie: http://www15.brinkster.com/reaver2000/plaatje.jpg
Dus dan heb ik nog 1,2 gig over...maar dat is vast minder...nee, ik geloof niks van die limiet.

• Gerco
  • Laatst online: 14-08 19:31

Gerco

Professional Newbie

Op maandag 04 juni 2001 14:31 schreef Elect het volgende:
... zodat jullie SNELLER kunnen downloaden ..
en 2 gig is voldoende, tenzij jullie films ed downloaden natuurlijk ...
Leuk, maar 2Gb is dan NOG te weinig, als je dan gewoon gaat browsen, beetje icq + irc en het is op, wat moeten we dan downloaden? 5Gb is redelijker, het is nog *erg* weinig, maar niet zo belachelijk krap als 2Gb, met 5Gb kun je ook wel eens een mp3tje downloaden.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Er komt voorlopig geen limiet!

• Rtificial
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

Ach, en als er een limiet komt kan je altijd nog proberen daar omheen te surfen... Bijvoorbeeld door een andere proxy te gebruiken (?) is zomaar iets wat in me opkomt hoor...

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

(andere) proxy?
Naar mijn weten hoef je niet eens via een proxyserver te gaan......... of ligt dat aan mij :r

Hoi

Verwijderd

er komt nog geen limiet dus mensen maak je niet druk :) en ook al komt er die limiet hij zal iets van 30 gig per maand zijn is toch wel genoeg??

• The_Wireless_Guy
  • Laatst online: 13-08 14:28

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Op dinsdag 05 juni 2001 09:34 schreef Gerco het volgende:

[..]

Leuk, maar 2Gb is dan NOG te weinig, als je dan gewoon gaat browsen, beetje icq + irc en het is op, wat moeten we dan downloaden? 5Gb is redelijker, het is nog *erg* weinig, maar niet zo belachelijk krap als 2Gb, met 5Gb kun je ook wel eens een mp3tje downloaden.
Weet je hoeveel mp3-tjes je kan downloaden met 2 GB? Laten we uitgaan van 3 mb per mp3 dan kan je ruim 650 mp3-tjes per maand downloaden. Ik snap ook al die lui niet die maar zitten te downloaden, vind het allemaal echte nederlanders, allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij. Als je echt onbeperkt wilt downloaden laat dan een leased line aanleggen, dat kost je een lieve duit maar dan zal niemand zeuren.

Antenne en masten malloot

Verwijderd

Ja, maar dan kun je net zo goed zeggen: als je wat wilt downloaden met een goede snelheid moet je maar een leased line krijgen, dan hoeft chello er niks aan te doen. En enig idee hoeveel je kwijt bent aan gewoon forummen? Ik zit op 5 fora, en ik ben per dag al 50 mb kwijt aan fora. Dan komt daar nog eens het downloaden overheen...enneh..ach, screw it, 2 gig is gewoon tering weinig.

Verwijderd

voor het uppen van 600meg per dag naar je chello homepage word je account gedisabled!
dat is ongeveer een stream van 8kb/s continue per dag.
denk aan toepassingen voor bijv. het refreshen van 2 of 3 webcams met behulp van een scriptje :)
niet doen dus! LOL

Verwijderd

jo bospiet, hoe kom je daar met je casema aan dan? met 8kb p/s schiet het niet op, en ik ken zowat niks vinden om te downen.

Verwijderd

hermen, waar heb je die dbz movies vandaan?

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 11:53

siemenz

Koetje

Op woensdag 29 november 2000 10:10 schreef BosPiet het volgende:
Wat d8 je van mijn trage Casema abonnoementje, daar heb je een datalimiet van maar 1 gb per maand! En daar zit ik normaal gesproken per week al aan;(
:dals je 24 uur en 31 dagen per maand zou downloaden kom je nog niet aan die 1gb met kaashema>:)

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

• lester
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 17:47 schreef siemenz het volgende:

[..]

:dals je 24 uur en 31 dagen per maand zou downloaden kom je nog niet aan die 1gb met kaashema>:)
ehh oude }:O?

Verwijderd

Mmm ik heb gelukkig essent@home :D:

- Géén limiet
- Snelheden van gemiddeld 400 tot 500 KB/s :D

Nadeel:

- Upload snelheid is gelimiteerd op 16KB/s

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
<b> Lekker zoeen oude kut topic naar boven halen </B>

Verwijderd

Nu deze toch weer boven water is gehaald.....heb je bij adsl ook een datalimiet, of niet??

Verwijderd

nee bij adsl niet :> ik down meer dan 4GB per maand (maar flikker er ook weer 4GB van weg :P

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Slaat nergens op heb meer dan 2 gig per maand (rond de 20 tig als het ff meezit) en nooit iets van Chello gehoord dus.

Volgens mij klopt het niet wat je zegt.

Chello is toch verbonden aan FUP. Fair Use poltic ? ofzo

Dat wil zeggen je mag downloaden en uploade zoveel je maar wilt zolang je buuren geen last hebben van jou.
Mocht er een download limiet zijn zou dat wel in je boekjes staan die je van hen hebt gekregen.

DUS GEEN DOWNLOAD LIMIET NU (kan altijd veranderen btw)

Verwijderd

Gaan we weer oude koeien uit de sloot halen.

Chello heeft ooit een discussie gehad over een download limiet die ze wilden invoeren. Dat hebben ze niet gedaan omdat ze het geld wilden besteden aan een betere telefonische helpdesk (deze is nu dus ook gratis). Vandaar, GEEN DOWNLOADLIMIET op dit moment. (Dit is dus geen garantie voor de toekomst).

• Bergen
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

2 gig haalde ik ook dagelijks binnen toen ik nog zo blij was met chello dat ik allemaal films aan het binnenhalen was. Ik ben er nog steeds superblij mee maar ik down niet zoveel films meer.
Pagina: 1 2 Laatste