Toon posts:

[w2ks] Inbellen accepteren (RRAS)

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik moet er voor zorgen dat je vanaf een locatie kan inbellen op een inbelserver. Dit gebeurt via RAS.
Nou wil ik inbellen, maar dan hoor je via de modem dat de telefoonlijn overgaat. Maar niemand neemt op laat maar zeggen. Waar kan ik instellen dat de inbelserver "opneemt"

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Verwijderd

je modem configgen... kan je wel uitbellen?

Verwijderd

Topicstarter
bedoel je met uitbellen dat ik vanaf de inbelserver kan bellen naar een telefoon?

ja dat kan ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan via een verbinding wel naar buiten iig. Ik kan mezelf bellen op mijn mobiel dus dat kan ja

Verwijderd

Je moet je modem zo instellen dat dit opneemt. (geloof ik)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Je moet op de RRAS server op die locatie dingen instellen. die moet wel incoming calls accepteren van jou uitbel server.

en zoals hierboven vermeld wordt ook je modem configureren

[ Voor 21% gewijzigd door mutsje op 30-07-2003 14:24 ]

Verwijderd

start/settings/network and dial-up connections/make new connection

- next
- selecteer 'accept incoming connections', next
- config de boel verder....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 15:02:
start/settings/network and dial-up connections/make new connection

- next
- selecteer 'accept incoming connections', next
- config de boel verder....
Ja oke, maar dan zet hij hem over naar de RAS configuratie. Wat moet ik hier aanpassen dan om binnenkomende gesprekken te accepteren??

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 15:14 ]

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 15:10:

Ja oke, maar dan zet hij hem over naar de RAS configuratie. Wat moet ik hier aanpassen dan om binnenkomende gesprekken te accepteren??
Bij Routing and Remote Access rechtsklikken op Ports, dan bij de modem kiezen voor inbound (en evt. outbound)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
ZeRoC00L schreef op 30 July 2003 @ 15:54:
[...]

Bij Routing and Remote Access rechtsklikken op Ports, dan bij de modem kiezen voor inbound (en evt. outbound)
Ik krijg alleen maar bij de modem,

status
vernieuwen
beginwaarde
sluiten..

Hoe wou je dan inbound/outbound kiezen? :?

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 15:58

Xtremelead

powered by E-MU

ats0=1 opgeven als modemstring laat de modem een lijn opnemen.
misschien helpt dat

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 16:07:
[...]

Ik krijg alleen maar bij de modem,

status
vernieuwen
beginwaarde
sluiten..

Hoe wou je dan inbound/outbound kiezen? :?
Rechts klikken op PORTS

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt, ik klikte 1 verder. Bedankt in iedergeval voor de uitleg. Nu kan ik wel inbound en outband kiezen. Maar alleen lukt het nu nog niet. Ik ga maar eens goed zoeken bij microsoft. Niet dat ik dit nog niet gedaan heb maar tog...

Verwijderd

Topicstarter
hmm bij microsoft word ik ook niet veel wijzer van :S
Ik heb het beleid van de RAS wel gedelete en opnieuw ingesteld. Maar nog steeds niet. Het is een raar probleeem.

Verwijderd

mag ik vragen waar je die string moet aanpassen, is dat onder de modem eigenschappen of in de .inf bestand, en zo ja waar kan ik die vinden...

Verwijderd

Toch niet met ISDN naar analoog of anders om??? Want dat gaat niet tenzij je een speciale modem neemt die beide ondersteund.

MattyH

Verwijderd

Het is eerst de bedoeling om de analoge modem aan de gang te krijgen, we hebben gewoon contact nu maar hij neemt pas na 10 keer op, en we kunnen dan door het netwerk browsen. maar het moet in 1 keer opnemen en verbinden anders duurt het te lang, en daarna kunne we pas gaan kijken hoe we dit met isdn gaan doen, heeft iemand alvast een idee post het graag....

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Subject beetje aangepast :)

Verwijderd

kee maar weet iemand hier een oplossing voor,

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 15:58

Xtremelead