Toon posts:

[XP]Foutmelding en 'rennende plusjes' *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb sinds kort een probleem(pje) met mijn xp-machine. Waarschijnlijk heeft het te maken met een corrupt bestand dat ik heb binnengeangeld via Kazaa, maar daar ben ik niet zeker over.

Het is als volgt: als ik bijv. in de url-balk of de geadresseerde een adres wil intikken, dan lijkt het net of 'iemand' de plustoest eindeloos lang indrukt. Er verschijnen dus allemaal plusjes (++++++++ etc etera), kan dus niet meer tikken.

Daarnaast is er nog een ander spannend fenomeen gaande binnen de gelederen van mijn systeemkast. Laatst kwam ik na een paar uur de pc-kamer weer binnen en er klonk een onophoudelijk geluid van het standaard windowsgeluid. Het is dat geluidje dat je hoort als je een hyperlink aanklikt, maar dan (net als de plusjes) eindeloos lang en veel achter elkaar.

Heb werkelijk geen idee hoe ik dit er uit kan slopen. Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Thanks

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Afaware draaien, spybot draaien, regcleaner runnen, even de spyware eraf halen en je virusscanner laten draaien

Oja, danken hoeft allemaal niet en hallo-groeten (Faq)

[ Voor 21% gewijzigd door Batsies op 30-07-2003 10:58 . Reden: Toevoeging ]

E-Developing

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Heb je al op spyware gecontroleerd?
Spyware: wat is het en wat doet het?

En onder welk OS draai je? In Windows Operated Systems zien we graag het OS in de titel vermeld.
Zie ook: Windows Operated Systems - Policy

[ Voor 73% gewijzigd door Han op 30-07-2003 11:01 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
momania schreef op 30 July 2003 @ 10:58:
Heb je al op spyware gecontroleerd?
Spyware: wat is het en wat doet het?

En onder welk OS draai je? In Windows Operated Systems zien we graag het OS in de titel vermeld.
Zie ook: Windows Operated Systems - Policy
Yep, ik heb Adaware al laten draaien, is het een en ander verwijderd, maar it keeps going on. O ja, ik schreef xp-machine, dus ging ervan uit dat dat voldoende was. goeie les.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 11:04:
Yep, ik heb Adaware al laten draaien, is het een en ander verwijderd, maar it keeps going on. O ja, ik schreef xp-machine, dus ging ervan uit dat dat voldoende was. goeie les.
Mjah.. die momania leest gewoon niet goed :+

Ik heb het OS even in de titel gezet :)
edit:
momania: nu heb ik het nog een keer gedaan :P

[ Voor 8% gewijzigd door momania op 30-07-2003 11:07 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Klinkt mijn toch in de oren alsof je toetsenbord niet helemaal lekker meer is, en/of dat je muis ergens blijft hangen. Hang toetsenbord en muis es aan een andere pc, kijk of het daar het zelfde effect geeft.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

En Spybot ook gedraaid?
Uitgebreide virus scan?
Task manager bekeken of er geen gekken programma's draaien.
msconfig nakijken of er geen gekke dingen opstarten (start->uitvoeren->msconfig) ?

title fix

[ Voor 6% gewijzigd door momania op 30-07-2003 11:06 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Handig om te testen is misschien om je toetsenbord uit je computer te halen. Blijft het dan doorgaan, dan is het iets "in" de computer. Stopt het, dan is het tijd voor een nieuw toetsenbord.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 11:09:
Handig om te testen is misschien om je toetsenbord uit je computer te halen. Blijft het dan doorgaan, dan is het iets "in" de computer. Stopt het, dan is het tijd voor een nieuw toetsenbord.
Ik bedenk me nu dat ik het volgens mij alleen maar heb als Kazaa actief meedraait. Zal het vanavond eens proberen als Kazaa uit staat. Zo zou ik toch nog weer iets kunnen uitsluiten?

Verwijderd

Topicstarter
momania schreef op 30 July 2003 @ 11:06:
En Spybot ook gedraaid?
Uitgebreide virus scan?
Task manager bekeken of er geen gekken programma's draaien.
msconfig nakijken of er geen gekke dingen opstarten (start->uitvoeren->msconfig) ?

title fix
Nee spybot nog niet, zal ik proberen. thnx

Verwijderd

Mijn ouwe toetsenbord deed ook zoiets nadat ik er een paar druppels cola in had gemorst. Alleen bij mij was het constant de 9 achter elkaar.
Dat Windows-geluid zal komen doordat ie steeds een toets indrukt die niet geldig-beschikbaar is, en dan geeft ie zo'n geluidje.
Dus probeer eens een andere toetsenbord

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

of als ik met m'n gsm aan het bellen ben naast mijn radiogrfisch toetsenbord gebeurd dat ook

Iperf

Pagina: 1