Probleem met computer?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• software
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 18:07
Groot, probleem!! Ik start mijn pc op met windows XP en na ongeveer 2 a 3 min. Hoor ik plots een sirene :( :r !! Gewoon door mijn audio out. Weet er iemand wat het probleem is? Ik ben teneinde raad.Dat steekt ferm tegen :( :( Op Google heb ik niets gevonden.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 01:13
Je hoort het geluid dus gewoon door je speakers komen? Misschien wat vage spyware geinstalleerd?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb je dan Uberhaupt al iets gezien op je monitor (dus de BIOS gegevens e.d.), of blijft alles op zwart en begint dan de herrie? Het kan een ventilator zijn die aanloopt, als je de kast opentrekt en meekijkt wat er gebeurt dan kun je vast wel gissen waar de herrie vandaan komt lijkt mij.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Pleh, m'n pc doet niet wat ik wil, kijken jullie even in je glazen bol wat er aan de hand is :(

Uitroepteken enzo :(

Maak eens een knappe openingspost: De openingspost
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Eerst even a.u.b. wat FAQ's doorlezen voordat je weer een topic opent:

Windows Operated Systems - Policy
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Metname:

Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got
Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic
Verzin een fatsoenlijke topictitel
Maak een fatsoenlijke topicstart

Mocht je er niet uitkomen nadat zelf hebt gezocht en eventuele oplossingen hebt uitgeprobeert dan open je maar een nieuw topic. En zorg er dan voor dat het nieuwe topic wel voldoet aan de policy's van GoT en WOS.

Succes :)

[ Voor 14% gewijzigd door Han op 30-07-2003 10:34 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.