Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 20:58

zAo

GPLv2 Fanboy

Topicstarter
Beste Tweakers en Tweaksters :)

Ik heb nu bijna een weekje een ATI Remote Wonder. Heerlijk dingetje, maar ik erger me aan 1 ding: je kan niet next/prev track kiezen in WinAMP 2.x/3.x

Het enige wat ik als mogenlijkheid zie is: de letter B binden en dan op WinAMP focussen. Dat werkt dus niet echt lekker.

Ik heb het hele net afgezocht, maar ik kon niets vinden. Ik heb verder de laatste plugins en de nieuwste driverversie (1.4). Verder heb ik zelf WinAMP 2.8 en WinXP Prof.

Iemand een idee hoe je next track/prev track kan binden!? Ik heb ook geen handleiding, omdat ik geen all-in-wonder heb gekocht, maar een losse remote :(

Thanks in advance

[ Voor 1% gewijzigd door zAo op 30-07-2003 10:18 . Reden: Typo :X ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-11 19:29

momania

iPhone 30! Bam!

Heb je de remote drivers of de remote wonder drivers?
Ik heb nml ook dat ding met winamp2.9 en die kan je dan apart configuren in de driver.
Werkt perfect.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Topicstarter
momania schreef op 30 July 2003 @ 10:20:
Heb je de remote drivers of de remote wonder drivers?
Ik heb nml ook dat ding met winamp2.9 en die kan je dan apart configuren in de driver.
Werkt perfect.
Ik heb de Wonder drivers. Versie 1.4. Je kan er alles in instellen, maar dit simpele nu juist niet!

Welke drivers heb jij dan? URL misschien? :o

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Ik gebruik de 1.5
http://mirror.ati.com/sup...isc/remotewonder-1-5.html

En winamp 2.9 , maar waarschijnlijk lukt het met die nieuwe drivers wel.
Ik weet niet of je met die 1.4 nu ook al die verschillende tabs hebt bij de settings?
Daar zit iig ergens de winamp 2.x plug-in en die kan je daar instellen.

Ik lees wel dat de winamp plug-in als het goed is in de laatste catalyst drivers zit, maar je hebt zeker geen ati video kaart?
Je kan dan wel die driver downloaden en zelf even extracten en die plug-in los installeren.

[ Voor 28% gewijzigd door momania op 30-07-2003 10:56 ]

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Topicstarter
momania schreef op 30 July 2003 @ 10:54:
Ik gebruik de 1.5
http://mirror.ati.com/sup...isc/remotewonder-1-5.html

En winamp 2.9 , maar waarschijnlijk lukt het met die nieuwe drivers wel.
Ik weet niet of je met die 1.4 nu ook al die verschillende tabs hebt bij de settings?
Daar zit iig ergens de winamp 2.x plug-in en die kan je daar instellen.

Ik lees wel dat de winamp plug-in als het goed is in de laatste catalyst drivers zit, maar je hebt zeker geen ati video kaart?
Je kan dan wel die driver downloaden en zelf even extracten en die plug-in los installeren.
Ik heb inderdaad geen ATI vid kaart, maar binnenkort wel :)
Maar, ik heb je drivers geplukt en ze werken! Thanks!

MODje, dit topic kan dicht :)

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

zAo schreef op 30 July 2003 @ 11:05:
[...]
MODje, dit topic kan dicht :)
Topics doe gewoon normaal verlopen hoeven niet dicht hoor ;)
Er staat een antwoord in en hij zakt vanzelf wel weg. Zo blijft hij ook goed bruikbaar voor de search :Y)

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 23:06

Paulus0013

pom pom

ff topic kicken met alle gevolgen van dien.

heb hetzelfde probleem als de TS, heb de driver gedownt die werd aanbevolen, maar hier werkt het nog steeds niet.

het punt is dat je winamp op de voorgrond moet hebben, wil de pijltjes toets op de remote werken.
en een knop programmeren werkt niet.
met mijn logitech keyboard met "next knop" werkt het altijd, hoeveel programmas er ook draaien, hij pakt dan gewoon de volgende track bij winamp

[ Voor 51% gewijzigd door Paulus0013 op 07-08-2004 18:14 ]

Verwijderd

Ik gebruik het programa girder, dit moet je wel iets meer instellen dan die ati software, maar je kan elke knop echt tot het detail instellen en dat heeft z'n voordelen, je moet alleen nog de ati plugin downloaden, die is op de site van girder te vinden en het programma instellen, maar dan werkt hij helemaal goed, je kan hem zelfs als een soort smstoetsenbordje instellen zodat je ook nog goed kan typen met je afstandsbediening.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:23
download de winamp plugin van http://remotew.free.fr/plugins.htm (trouwens ook plugins voor veel andere programma's

en import deze in de ATi driver.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Pagina: 1