MSN 6.0 spelletjes werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• wingdings
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik heb MSN 6.0 geïnstalleerd alleen is het probleem dat ik geen online spelletjes kan spelen met een persoon op mijn lijst.
Het vreemde is dat dit bij alle anderen op mijn lijst wel lukt. Nou heb ik al aan degene bij wie het niet lukt gevraagd of hij misschien een firewall heeft aanstaan, maar dat is niet het geval. Ook heeft hij geen router.

Wat zou het probleem kunnen zijn?

P.S. de andere kant heeft natuurlijk ook MSN 6.0

[ Voor 7% gewijzigd door wingdings op 30-07-2003 10:08 ]

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 16:57

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Hij heeft waarschijnlijk een oudere versie (misschien zelfs nog beta engels). Zeg hem dat hij upgrade naar de laatste nieuwe NL versie. Der is sinds vandaag een nieuwe versie uit, kreeg namelijk net een melding daarvan :)

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• wingdings
Hij had inderdaad de Engelse Beta versie, maar die heeft hij verwijderd en vervangen door de Nederlandse Alfa versie. Maar nog steeds zonder resultaat.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
hangt dat persoon direct aan internet of zit er nog ergens een server of router bij hem tussen?

• wingdings
Nee geen router. Gewoon direct aangesloten op ADSL.

Verwijderd

een kameraad van me heeft hetzelfde probleem, ook bij hem ligt het niet aan de versie van MSN 6 en ook niet aan de firewall.
zelf ben ik er ook nog niet achter waar het aan kan liggen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En met deze mededeling schop je dit topic omhoog?

Ik zie het nut er niet echt van in eik. Je kent iemand met hetzelfde probleem, da's mooi, maar dat is geen meerwaarde voor dit topic. :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.