Toon posts:

Hosting Provider

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij waarschuw ik jullie voor de volgende hosting provider :( "HG-Hosting" :( (www.hg-hosting.com) Deze hosting provider maakt het wel erg bont door elke dag zijn server zomaar offline te gooien. Als je nog eens belt met hun krijg je 1 of andere pippo aan de lijn, die oppakt met "ja" i.p.v. Goedemorgen met HG-Hosting. Ik weet het niet maar volgens mij is dit gewoon een of andere gast die gewoon achter zijn compje zit :(

Ben nu overgestapt naar :*) Alfahost :*) (www.alfahost.nl). En ik moet zeggen dat ze beter zijn als dat ik eigenlijk verwachte. Ik hoop dat het zo blijft.

Meerdere slachtoffers van HG-Hosting hier melden aub.

Verwijderd

ik wil jullien ook wel hosten ik heb zelf een server en ben voor tweakers niet duur www.internetprojects.nl

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Beetje onzin topic. Laat me raden. Jij bent van alfahost en hg-hosting is 'n vriendje van je dat je wilt afzeiken. :P

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 10:10:
ik wil jullien ook wel hosten ik heb zelf een server en ben voor tweakers niet duur www.internetprojects.nl
Uh, hallo :? Spam is niet goed voor je bedrijfje hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 10:10:
ben je nu alleen of heb je ook collega's. Eerlijke antwoord!

Verwijderd

Topicstarter
JA kom maar op met je prijzen... en ps wat voor server heb je

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 10:29
Dit is dus niet de bedoeling van dit forum, spammen is absoluut verboden en hier gaan wat OW's vallen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.