ADSL provider XS4ALL(kpn) of Demon(BBned) --> ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Aangezien ik binnenkort ga verhuizen naar een plaats waar geen kabelinternet geleverd kan worden, ga ik overstappen op ADSL.
Nu zit ik ernstig te twijfelen tussen twee ADSL providers, namelijk XS4ALL en DEMON.

XS4ALL: staat bekend als een hele goede provider qua service en biedt een uitgebreid abonnement aan (5 POP adressen, 50mb webspace met 5Gb dataverkeer en goede newsgroups). Helaas voor XS4ALL zijn ze behoorlijk duur! 51 euro voor een 768/128 lijn waarbij je ook nog eens 200 euro installatie/modem kosten moet betalen is veel geld.

DEMON: ken ik niet als provider, maar de woorden over service en betrouwbaarheid zijn tot nu toe (bijna) allemaal lovend hier op tweakers. Het abonnement is wat kaler dan die van XS4ALL, 20mb webspace en 1 POP adres. Hoe het met de newsgroups gesteld is weet ik niet. Wel zijn ze redelijk goedkoop! 55 euro voor een 1024/512 lijn en 65 euro voor een 2048/512 lijn! Aansluit/modem kosten zijn gratis. Tevens gaat DEMON via BBned en dat is wat betrouwbaarder en sneller dan KPN heb ik gehoord.

Wie kan mij helpen de juiste keuze te maken! Graag ervaringen van gebruikers...
Alvast bedankt mede tweakers! 8)

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:26
Keuze maken zul je natuurlijk zelf moeten doen maar meningen kunnen je keuze wel over een bepaalde streep trekken (die van XS4all of Demon in diit geval).

Laat ik het zo zeggen;

Mensen die ADSL via KPN hebben lopen bij welke provider dan ook, XS4All, Planet, Tiscali, die willen wel eens overstappen naar BBNet vooral om de snelheid.

Mensen die bij BBNet zitten bij welke provider dan ook, heb ik nog nooit horen klagen of gehoord dat ze wouden overstappen naar XS4all of een andere KPN provider.

Mijn mening is duidelijk ;)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

XS4all heeft newszilla de beste biniaries van Nederland. Gebruik je dat niet of heb je een commerciële newsserver, dan gewoon Demon nemen.

Maar doe even een search op GoT staat er al HEEL veel over.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:05

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik heb gisteren een 512/256-lijntje (meer heb ik niet nodig) bij Demon besteld. Deze zal mijn huidige @Home-verbinding vervangen. Redenen om voor Demon te kiezen:

• De prijs. 39 euro per maand en geen aansluitkosten is erg goedkoop.
• Kwaliteit. Demon staat bekend als kwaliteits-ISP en is al lange tijd actief op de ISP-markt.
• No-nonsene aanpak. Gewoon een goede verbinding leveren, meer niet.

Voor newsgroups maakt Demom bij mijn weten gebruik van Supernews en die kwaliteit is op z'n minst vergelijkbaar met Newszilla.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Allebei fair use? [dus geen hard datalimiet?]

Als ik die specs zo zie zou ik zeker voor demon gaan... Komt er qua snelheid/prijs zeker bovenuit, en bovendien spek je de KPN pot niet :)

edit
Ik gebruik hier zelf al een tijdje Euronet ADSL via KPN, en ik heb nog nooit last gehad van storingen of trage dagen / uren...
K"heb dit soort dingen eigelijk nog nooit van anderen gehoord... Dus wat de stabiliteit betreft zit je met ADSL wel goed.
Rest dan dus nog de kosten, zie boven ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Scatman_II op 30-07-2003 09:57 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Achwel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-11-2022
Je kunt ook een combinatie doen van demon en xs4all. Neem een abbo op demon en een abbo op de newsservers van xs4all. Zo'n abbo op de newsserver van xs4all kost niet heel erg veel per maand (kweet alleen niet zeker hoeveel, dat moet je ffies navragen bij xs4all).

Heel veel mensen die graag uit nieuwsgroepen leechen gebruiken deze combo :)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:19
Ik ben nooit abonnee geweest bij xs4all, ik ben in de fortuinlijke situatie dat ik @home kan gebruiken ;).

Maar goed, xs4all is een goede degelijke provider die echter een aantal kleine nadelen heeft.
1. Prijs tov andere providers (BBned). Je krijgt waarvoor je betaald maar toch ...
2. Newszilla (usenet server) is niet meer wat het geweest is. Geen a.b.cd.images.*, een geen feed meer op a.b. dvd*.

Over het usenet gedeelte van demon kan ik erg kort zijn. News.demon.nl wordt gerouteert naar supernews, een commerciele usenet provider. Dat zit dus wel goed.

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-05 12:48
Ja maar met die newszilla server haal je je abbo kosten er dubbel en dwars uit.... Binnen een avondje ;)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:19
Achwel schreef op 30 juli 2003 @ 10:03:
Je kunt ook een combinatie doen van demon en xs4all. Neem een abbo op demon en een abbo op de newsservers van xs4all. Zo'n abbo op de newsserver van xs4all kost niet heel erg veel per maand (kweet alleen niet zeker hoeveel, dat moet je ffies navragen bij xs4all).

Heel veel mensen die graag uit nieuwsgroepen leechen gebruiken deze combo :)
Om toegang te krijgen tot newszilla kun je een dailin abbotje afsluiten a 14.20 euro p/m. Maar zoals ik al eerder heb gezegd, newszilla is niet echt top meer.

• Largo
  • Laatst online: 17:13

Largo

Donderdraak

Hm, is DACHT dat het abbo van Demon voor minimaal 2 jaar was. Ik kijk nu en zie:
8 Wat is de contractsduur?
Een jaar. Na dit jaar kunt u te allen tijde opzeggen met inachtneming van een termijn van 1 maand.

Is dit recentelijk veranderd?

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zat bij Xs4all 768/128
Was erg tevreden over het totaal pakket van XS4all. Alleen in het begin toen het 512/64 was, heb ik veel probs gehad en ook vaak met de mailserver van xs4all
Pingtijden waren altijd lekker laag en geen packet loss. Relax dat je 5 pop3 boxes krijgt en 50MB aan webspace

Nu zit ik bij Demon, ik wilde namelijk meer upstream, die 128kbit was echt niet toereikend en 52Euro/maand was ff teveel voor mij.
Nu heb ik 512/256, voor 39Euros/maand, pingtijden zijn goed, geen packetloss, gratis helpdesk, helaas 20MB aan webspace en maar 1 pop3 box.
Maarja wel gratis aansluitkosten en ethernetmodem-router.

Je kan bij Demon altijd kosteloos upgraden zonder dat je verbinding eruit ligt voor weken (zoals bij KPN verbindingen wel is)

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-05 11:57
Bij Demon heb je supernews ( http://www.supernews.com/ ) en das ook een uitstekende newsserver!

- NAC Breda -

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
Ik heb een jaar of 5 een dialup accountje gehad bij Demon, en heb eigenlijk nooit problemen gehad. Prima netwerk. Helpdesk kan ik niets over zeggen want die heb ik gewoon nooit nodig gehad (dat zegt ook wel wat imo :)). Toen kwam ADSL hier beschikbaar, maar alleen via KPN dus was ik gedwongen om van Demon af te stappen. In september verhuis ik en stap ik weer (terug) over naar Demon ADSL 2048/512. Tis A: goedkoper en B: sneller dan wat ik nu heb via KPN/Euronet :)

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:54

Crusader

Arc Nature

Ritchie schreef op 30 juli 2003 @ 11:06:
Bij Demon heb je supernews ( http://www.supernews.com/ ) en das ook een uitstekende newsserver!
Beetje offtopic, maar aangezien de personal abo's bij supernews een beetje duur zijn, kan ik me haast niet voorstellen dat Demon dat standaard bij je abo geeft.
Hoeveel mag je dan per maand downloaden en is de snelheid gelimiteerd?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
de snelheid is gelimiteerd op 256 kbit per thread, maximaal 4 threads. je kan dus nooit boven de 1 mbit uitkomen, wat ik dus een beetje jammer vind, helemaal als je voor een 8mbit abbo zou kiezen... wat moet je dan met je overige 7 mbit? ik ben overigens wel tevreden met m'n xs4all power abbo, waar ik wel zo'n 6 mbit mee trek vanaf newszilla :)

• IzoOoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06-2021
zou iemand mij in het kort kunnen uitleggen hoe je kan leechen van een newgroup? Ik weet wel n beetje hoe het werkt maar downloaden wil niet lukken :) ik krijg alleen spam en shit te zien.

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
n00bs schreef op 30 July 2003 @ 10:43:
Ik zat bij Xs4all 768/128
Je kan bij Demon altijd kosteloos upgraden zonder dat je verbinding eruit ligt voor weken (zoals bij KPN verbindingen wel is)
Dit klopt niet helemaal, bij (xs4all) KPN kan je ook zonder probleem je lijn upgrade, je hoeft hiervoor niet eens je modem te reseten, gaat helemaal vanzelf. Alleen als je overstapt naar een abbo via bbned dan kan het wel paar weekjes duren.

Ik vind xs4all een zeer goede provider, toch ben ik overgestapt naar een bbned provider puur voor meer snelheid tegen betere prijs.

Sommige zeggen dat bbned stabieler is, dat klopt ook niet helemaal. naar mijn ervaring is adsl via kpn juist zeer betrouwbaar en extreem stabiel. providers via bbned zijn minder stabiel, dat wil er wel eens een heeeeeel enkele keer uitliggen.. maarja een heel enkele keer storing boeit niet.

Op dit moment zijn de providers bia bbned gewoon beter kwa snelheid/prijs.

Maar je kan ook even afwachten en kijken wat de 'kpn' providers gaan doen want die krijgen ook meer snelheid zie dit bericht: http://www.tweakers.net/nieuws/27497/?highlight=adsl

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 07:55
Zat vroeger bij Demon met een 56.6 verbinding. Nooit klachten gehad. Leveren de verbinding en verder niets. Prima.

Ben overgestapt op Xs4All vanwege de beschikbaarheid van ADSL.

Xs4all is gewoon de beste provider voor particulieren. Ze doen veel aan privacy bescherming ed. Iets wat ik tegenwoordig erg kan waarderen. Ze spannen veel rechtzaken aan en proberen echt iets te betekenen voor hun klanten. Andere providers doen toch veel minder aan dit soort zaken. Alleen daarom al sponser ik graag Xs4all. Een iets hogere abo kan ik wel mee leven. De verbinding is tot nu toe toereikend (768/128). Een ander voordeel is de grotere webspace ed.

Verwijderd

tHe_BiNk schreef op 30 July 2003 @ 09:52:
XS4all heeft newszilla de beste biniaries van Nederland. Gebruik je dat niet of heb je een commerciële newsserver, dan gewoon Demon nemen.

Maar doe even een search op GoT staat er al HEEL veel over.
Sorry, maar newzilla is echt waardeloos vergeleken met de nieuwsserver van demon. retentietijden zijn vele malen hoger dan newzilla en volledige doorgave van a.b.dvd & a.b.dvdr.

Betrouwbaarheid en snelheid zijn ook top !!

Verwijderd

Kauwgomballen schreef op 30 July 2003 @ 12:22:
de snelheid is gelimiteerd op 256 kbit per thread, maximaal 4 threads. je kan dus nooit boven de 1 mbit uitkomen, wat ik dus een beetje jammer vind, helemaal als je voor een 8mbit abbo zou kiezen... wat moet je dan met je overige 7 mbit? ik ben overigens wel tevreden met m'n xs4all power abbo, waar ik wel zo'n 6 mbit mee trek vanaf newszilla :)
snelheid is gelimiteerd op 512kbit per thread, maal 4 geeft dat 2 mbit :D

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 13:27:
[...]

snelheid is gelimiteerd op 512kbit per thread, maal 4 geeft dat 2 mbit :D
De limiet van 256 kbit/s was de oude limiet en die is verhoogd. Echter niet naar 512 kbit/s maar naar 384 kbit/s. Voor de rest gelden er geen datalimieten op de nieuwsserver. Voor vragen hierover kan je het beste terecht in demon.nl.support.

Ik zou alleen als ik echt geen andere keuze had voor een ISP kiezen die via ADSL van KPN werkt. Niets ten nadele van deze ISPs, maar KPN levert geen abonnementen met een hoge snelheid en dus kunnen deze ISPs dat ook niet.
XS4ALL is een beetje een geval apart met haar PowerADSL via BBned. Maar ook hier geldt dat je niet zomaar kan overstappen van een 1536 kbit/s naar een 8 Mbit/s abonnement, daar zit een periode zonder internet bij omdat je van de ene telco naar de andere telco moet overstappen.
Dat is voor mij al voldoende reden om voor een BBned ISP te kiezen.

• buiter
  • Laatst online: 20:20
jochemd schreef op 30 juli 2003 @ 13:37:
[...]

De limiet van 256 kbit/s was de oude limiet en die is verhoogd. Echter niet naar 512 kbit/s maar naar 384 kbit/s. Voor de rest gelden er geen datalimieten op de nieuwsserver. Voor vragen hierover kan je het beste terecht in demon.nl.support.
Sorry maar dat is niet juist..
Snelheid is 512 Kbit gecapped (per download)
Anders vind ik 50KBYTES wel snel voor 384kbit/s
Volle 200Kbyte/s wanneer ik 4 files download.

Hier overigens ook Demon 2mbit gekoppeld aan draadloos netwerk.
Werkt als een speer, snel reactie op vragen en upgrades, download snelheid geweldig...
Ik zou het wel weten als ik mijn dorp BBned/KPN had

• jochemd
buiter schreef op 30 July 2003 @ 14:54:

Sorry maar dat is niet juist..
Snelheid is 512 Kbit gecapped (per download)
Demon medewerkers die op persoonlijke titel in demon.nl.support posten denken daar toch heel anders over.

• DutchCommando
  • Laatst online: 00:05
jochemd schreef op 30 juli 2003 @ 13:37:
[...]
Ik zou alleen als ik echt geen andere keuze had voor een ISP kiezen die via ADSL van KPN werkt. Niets ten nadele van deze ISPs, maar KPN levert geen abonnementen met een hoge snelheid en dus kunnen deze ISPs dat ook niet.
XS4ALL is een beetje een geval apart met haar PowerADSL via BBned. Maar ook hier geldt dat je niet zomaar kan overstappen van een 1536 kbit/s naar een 8 Mbit/s abonnement, daar zit een periode zonder internet bij omdat je van de ene telco naar de andere telco moet overstappen.
Dat is voor mij al voldoende reden om voor een BBned ISP te kiezen.
Dat vind ik wel een vreemde reden. Want je zegt nu: Omdat het aansluiten van een BBned lijn zo lang duurt als ik eerst een KPN lijn heb kies ik voor BBned. 8)7

• jochemd
Wat is daar vreemd aan?

• buiter
  • Laatst online: 20:20
DutchCommando schreef op 30 July 2003 @ 16:36:
[...]

Dat vind ik wel een vreemde reden. Want je zegt nu: Omdat het aansluiten van een BBned lijn zo lang duurt als ik eerst een KPN lijn heb kies ik voor BBned. 8)7
Omdat je met BBned altijd verder door kunt gaan met snellere snelheden.
Zou hij kiezen voor KPN dan loopt hij in de toekomst het risico over te moeten schakelen naar een BBned provider.
Je hebt dan 2 maand geen internet.
Om die reden zou je nu al moeten kiezen voor BBned zodat je nooit van telco over hoeft te stappen (BBned is en blijft de snelste adsl leverancier)

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 17:26

gjs

Scoobydoobydoo

tHe_BiNk schreef op 30 July 2003 @ 09:52:
En bij Demon krijg je dus Supernews al commerciele news-server ! En ik kan je vertellen dat die stukken beter is dan Newszilla, veel binary groepen hebben een retention-time van 2 weken !

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

• -TheNose-
Ok mensen ik ben zo goed als overtuigd! Het gaat waarschijnlijk de Demon 1024/512 worden (65 euro is net wat te duur).

Nog 1 vraagje, ik heb zelf een router die ik graag zou willen gebruiken, maar die modem die je bij Demon krijgt is OOK router heb ik gelezen!
Kan ik die modem gewoon alleen als modem gebruiken en het router gedeelte uitzetten? Alvast bedankt voor alle hulp!

• Wokschotel
  • Laatst online: 21:05

Wokschotel

Op 6 wielen

-CKY2K- schreef op 31 juli 2003 @ 10:43:
Ok mensen ik ben zo goed als overtuigd! Het gaat waarschijnlijk de Demon 1024/512 worden (65 euro is net wat te duur).

Nog 1 vraagje, ik heb zelf een router die ik graag zou willen gebruiken, maar die modem die je bij Demon krijgt is OOK router heb ik gelezen!
Kan ik die modem gewoon alleen als modem gebruiken en het router gedeelte uitzetten? Alvast bedankt voor alle hulp!
Gewoon dat modem in bridge-mode zetten; dan werkt ie alleen als modem. Zo wordt ie standaard ook door Demon geleverd :)

• -TheNose-
Ok allemaal bedankt! Ik ben eruit! Demon wordt het, de 1024/512 variant. Ga hem zo bestellen!
Dit topic kan gesloten worden wat mij betreft.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

waarom niet http://www.telebyte.nl (bbned) provider? heeft ook een leuke aanbeiding... wat betreft de adsl modem/router..
maar daar moet je nog steeds voor betalen.. staat wel tegenover dat je geen datalimiet hebt.. is ook wat waard lijkt me..

[ Voor 51% gewijzigd door henkleerssen op 31-07-2003 14:40 ]

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-05 11:57
datalimiet doen ze bij demon ook niet moeilijk over volgens mij.. ik las her en der dat er mensen waren die 30 tot 50 gb hadden gedownload en niks hadden gehoord van demon..

- NAC Breda -

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Ritchie schreef op 31 July 2003 @ 15:48:
datalimiet doen ze bij demon ook niet moeilijk over volgens mij.. ik las her en der dat er mensen waren die 30 tot 50 gb hadden gedownload en niks hadden gehoord van demon..
mmm.. kijken ze dan misschien naar de hoeveelheid open connecties? En wat voor connectie precies?
Wanneer was dat precies.. een tijd gelee of pas nog?

[ Voor 4% gewijzigd door henkleerssen op 31-07-2003 15:58 ]

• Largo
  • Laatst online: 17:13

Largo

Donderdraak

Sorry maar Demon is echt een betere keuze. Ik heb zelf net besteld (512/256).
Alle opstart is gratis (modem/aansluiten), en heeft fair use policy.

Demon heeft een goede naam, en historie, Telebyte wordt (bijna) nergens gerankt of beoordeelt. (Is overigens een goede provider voor 56k en ISDN, weet ik uit eigen ervaring)

Hoewel de d/l limiet van telebyte onbeperkt lijkt, moet je 13.5 in de telebyte voorwaarden maar eens lezen. Dat is gewoon een "fair use" clausule........

Verwijderd

Ik heb een Demon DSL 1024/512 (zakelijk) en ben zeer tevreden met ze. Gratis helpdesk, dus geen 0900 nummers. Mijn aansluiting werkt al een paar maanden non-stop. Bovendien heb ik lekker mijn analoge telefoon abbo opgezegd zodat ik nu uitsluitend DSL en geen telefonie heb. En dat kan bij een provider die met KPN werkt (zoals Xs4all) nooit!

• Larry4
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
ik heb Demon ADSL 2048/512 en is super snel
newsserver is ook 200k/s 4 treats maar schommelt nog wel is maar blijft snel. (>100k/s <211k/s ofzo) en gaat geloof ik via supernews dus meeste binarie nieuwsgroepen blijven 4 dagen online
en hopelijk over een tijdje 1Mbit upstream
gratis ethernet adslmodem gratis install wat wil je nog meer ;)

en tot nu toe nix gehoord over mijn 30 a 40gb download per maand wat ik vrij normaal vind voor een adsl 2mbit connectie

elke dag 1 gb is toch al 30gb per maand dat is toch normaal?
dat is minder dan 2 uur downloaden per dag

[ Voor 27% gewijzigd door Larry4 op 31-07-2003 22:53 ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 06:56

spaceboy

Op grote hoogte

Wel > twee weken oud, maar toch nog een serieuze vraag:

Ik ga binnenkort ook verhuizen en twijfel tussen XS4ALL en Demon. De ervaringen hier leren dat Demon een betere keus lijkt, met name omdat ik erg veel om nieuwsgroepen geef.

Mijn 2 vragen:

1) Op de sites van XS4ALL en Demon lees ik tussen de regels door dat de aansluittijd (hoelang 't duurt na aanmelden tot zorgeloos internetten) bij Demon gemiddeld 6 weken (!!!!) is en bij XS4ALL lijkt het wat sneller te zijn. Ervaringen van mensen? Is Demon echt anderhalve maand bezig met wachten?

2) WAAR vind ik exact welke (binary) nieuwsgroepen XS4ALL doorgeeft en welke nieuwsgroepen Demon doorgeeft. Ik wil er niet achterkomen dat a.b.images opeens niet in 't pakket zit.

Thanks!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 22:22
spaceboy schreef op 16 October 2003 @ 19:05:
Wel > twee weken oud, maar toch nog een serieuze vraag:

Ik ga binnenkort ook verhuizen en twijfel tussen XS4ALL en Demon. De ervaringen hier leren dat Demon een betere keus lijkt, met name omdat ik erg veel om nieuwsgroepen geef.

Mijn 2 vragen:

1) Op de sites van XS4ALL en Demon lees ik tussen de regels door dat de aansluittijd (hoelang 't duurt na aanmelden tot zorgeloos internetten) bij Demon gemiddeld 6 weken (!!!!) is en bij XS4ALL lijkt het wat sneller te zijn. Ervaringen van mensen? Is Demon echt anderhalve maand bezig met wachten?

2) WAAR vind ik exact welke (binary) nieuwsgroepen XS4ALL doorgeeft en welke nieuwsgroepen Demon doorgeeft. Ik wil er niet achterkomen dat a.b.images opeens niet in 't pakket zit.

Thanks!
1) Ik heb al 3 jaar XS4ALL ADSL, was binnen een maand na aanvraag aangesloten. Bij Demon is het erg verschillend, het kan 2,3,4 weken zijn, maar er zijn ook mensen die 3 maanden wachten op hun verbinding.

2) Demon maakt gebruik van supernews (www.supernews.com) en XS4ALL van newszilla (weet site niet). Misschien dat je daar info kan vinden. Als je een a.b.image groep zoekt bij newszilla kan ik wel voor je kijken of hij er is.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 06:56

spaceboy

Op grote hoogte

The Conman schreef op 16 October 2003 @ 19:20:
[...]

1) Ik heb al 3 jaar XS4ALL ADSL, was binnen een maand na aanvraag aangesloten. Bij Demon is het erg verschillend, het kan 2,3,4 weken zijn, maar er zijn ook mensen die 3 maanden wachten op hun verbinding.

2) Demon maakt gebruik van supernews (www.supernews.com) en XS4ALL van newszilla (weet site niet). Misschien dat je daar info kan vinden. Als je een a.b.image groep zoekt bij newszilla kan ik wel voor je kijken of hij er is.
Thanks, dat is duidelijk. Ik ga morgen Demon maar 's bellen en dan vraag ik hun wat nu de tijd is die ervoor staat. 3 maanden wachten is GEEN optie. Dan nog liever Chello. :)

Als je 'n keertje tijd hebt ben ik erg benieuwd of de volgende newsgroups aanwezig zijn bij Newszilla. Op supernews.com staat inderdaad een lijst, op newszilla.com kan ik 't niet vinden:

a.b.comp
a.b.games
a.b.games.worms
a.b.dvdr
a.b.images

Alvast bedankt!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 22:22
spaceboy schreef op 16 October 2003 @ 19:59:
Als je 'n keertje tijd hebt ben ik erg benieuwd of de volgende newsgroups aanwezig zijn bij Newszilla. Op supernews.com staat inderdaad een lijst, op newszilla.com kan ik 't niet vinden:

a.b.comp
a.b.games
a.b.games.worms
a.b.dvdr
a.b.images
Effe nagechecked, alles aanwezig bij newszilla

Verwijderd

Ik moet wel even vermelden dat a.b.dvdr door Zilla wordt geblokt. Alleen postings die gepost worden door XS4ALL users worden door gelaten in die groep.

Dit vanwege de grote data hoeveel heden, retentie en alles is echt toppie, ze zijn nu zelfs aan het upgraden qua capaciteit :P
Pagina: 1