Coreldraw en lettercontouren

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Hallo,
ik heb hier zelf geen Coreldraw en heb er ook zeer weinig mee gewerkt, maar ik zou willen weten of het alle tekstvelden in een bestand om kan zetten naar lettercontouren, zoals zijn halfbroertjes van Adobe?

Mn klant heeft namelijk een werkrapport gemaakt in Coreldraw dat ze wel als .eps kunnen aanleveren, maar dan komt Illustrator hier met Times New Roman op de proppen en klopt de spatiëring van elke letter niet. Hen het lettertype laten meeleveren is geen optie... omzetten naar contouren is ze denk ik nog wel uit te leggen :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:40

Pelle

🚴‍♂️

Als ze zelf CorelDraw hebben dan kunnen ze zelf toch ook op F1 rossen, of in de manual kijken?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Het gaat erom dat ik niet weet hoe slim zij met CorelDraw zijn, en als ik ze opbel dat ik misschien een oplossing voor ze heb, moet ik niet een uur met ze aan de telefoon zitten van 'probeer dat menuutje eens misschien staat het daar in?'

Ik word hier betaald om opdrachten aan te nemen, en ze goed af te leveren, en ik wil de klant best een beetje helpen bij het goed kunnen aanleveren, maar ik ben hun helpdesk niet :)

Ff kijken of CorelDraw een online helpfile heeft ofzo...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:40

Pelle

🚴‍♂️

Dit topic is gesloten.