bij de pcdokter ofzo?
anders P&A in haarlem?
anders P&A in haarlem?
I’m not like the OTTERS
In principe hoef je een PPro niet te koelen alsie op de default snelheid draait.
Goede koelribben (wel voor de PPro) en een goede airflow zijn voldoende.
Desnoods schroef je een paar kleine 486 fannetjes op de koellichamen.
Suc6
Koffie
Suc6
Koffie
Niet actief koelen vindt ik toch een gevaarlijke gedachte. Juist bij zoiets als een PPRo (met zijn 0.35mu bouw). Die dingen worden aardig warm. Toen ik mijn eerste kocht (intel retail), kreeg ik al een gigantisch koellichaam erbij (10 centimeter hoog, en dan het hele keramiekoppervlak).
Voor overclocken moet je iig een goede fan erop monteren.
Voor overclocken moet je iig een goede fan erop monteren.
je heb geen koeler nodig ik heb een ppro 180 lopen op 233 met 512kb cache al 3.5 jaar zonder problemen !!!
sccs>:)
sccs>:)
http://www.art2d2.nl
Ik snapte al niet waarom er 120mm fans in mijn kastje zaten 
Maareuh .. heb't ff bijgehouden en ik vindt ze niet al te denderend warm worden hoor.
Zit wel 'ergens' een 80mm (120mm) fan in de kast, maar da's meer voor de airflow (lees:hij staat niet gericht op de procs).
GRtZ
Koffie
Maareuh .. heb't ff bijgehouden en ik vindt ze niet al te denderend warm worden hoor.
Zit wel 'ergens' een 80mm (120mm) fan in de kast, maar da's meer voor de airflow (lees:hij staat niet gericht op de procs).
GRtZ
Koffie
een lege site..........Op woensdag 29 november 2000 10:11 schreef winnie het volgende:
Porbeer eens op www.pcselect.nl/
Op woensdag 29 november 2000 11:04 schreef Koffie het volgende:
In principe hoef je een PPro niet te koelen alsie op de default snelheid draait.
Suc6
ik heb geen koellichaam erop die moet ik ook nog hebben+fan het liefst
ik kan wel een cooler via internet in de US bestellen voor $11
Koffie
Op woensdag 29 november 2000 10:11 schreef winnie het volgende:
Porbeer eens op www.pcselect.nl/
wel in IE 5.5....
sorry, ga nu ff checken of er ppro koelers zijn...
ik heb hierook een celly 300A zonder actieve koeling (tja tis zo'n compraq geval hé) kan dus wel.
Zit alleen zo'n enorm groot koellichaam op (word nauwelijks heet) en verder alleen stil fannetje in voeding
Zit alleen zo'n enorm groot koellichaam op (word nauwelijks heet) en verder alleen stil fannetje in voeding
I’m not like the OTTERS
Voor de mensen die netskeep6 problemen hebben:
www.pcselect.nl/partspagina.html voor de produkten. Maar ik denk dat ze meer hebben dan ze op deze peedge zetten.
Het blijkt dus dat Ppro's verschillend warm worden.
www.pcselect.nl/partspagina.html voor de produkten. Maar ik denk dat ze meer hebben dan ze op deze peedge zetten.
Het blijkt dus dat Ppro's verschillend warm worden.
Pagina: 1