Toon posts:

Website gevonden in PSD hoe verder?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik heb een vraagje, gisteren heb ik op deviantart.com een mooie website gevonden deze was beschikbaar in een PSD formaat met lettertypes en alles. Mijn vraag is nu hoe kan ik deze tot een volledige website in dreamweaver maken. Moet ik slicen zoiets had ik gelezen.

Als jullie enkele tips hebben dan hoor ik het graag. De website is nu 1024x768. Als plaatje inlezen in dreamweaver gaat wel. Maar is niet echt handig.

deze bijvoorbeeld: http://www.deviantart.com/deviation/2325099

Verwijderd

dude.... zoiets is toch niet lastig om zelf in html te maken?

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:38
je moet het inderdaad in slices maken, daarna opslaan als webpage en in dreamweaver bij elkaar plakken in bijvoorbeeld tabellen.

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
KoBolD schreef op 30 July 2003 @ 08:37:
je moet het inderdaad in slices maken, daarna opslaan als webpage en in dreamweaver bij elkaar plakken in bijvoorbeeld tabellen.
Dat is wel zo ongeveer de meest vieze manier om een site te maken. De graphics kun je er natuurlijk wel uitslicen, maar het mooist is om de knoppen e.d. gewoon plaintext te houden voor betere toegankelijkheid en kleinere filesize.

Dato DUO synth voor twee

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

En, dat maken in Dreamweaver evt icm Flash, is toch geen probleem? RTFM 8)

Enne dat sjoppen, dat leer je vanzelf! B)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

crisp

Devver

Pixelated

Hoe maak ik een website?

Wat dacht je van zelf eens wat gaan proberen. Een HTML / CSS tutorial kan daarbij handig zijn ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.