[FP] Meukartikel verkapt als nieuwsartikel ofzo

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Dit nieuwsartikel gaat het om:
nieuws: Dell brengt patch uit voor Axim X5 PDA

Krijg ik een mailtje waarin mij dringend gevraagd wordt of ik niet meer wil reageren zoals ik dat deed. Prima, maar vertel het dan niet zodat het lijkt alsof ik aangeklaagd wordt ofzo. Zo ernstig... jemig.

Maargoed, ik vond dit dit meer een meukartikel, omdat het gewoon een softwareupdate betreft. Natuurlijk bevat het nieuwswaarde, maar dat hebben alle meukartikelen ook...

Ik denk dan ook niet dat ik de enige ben die een of twee regels toelichting bij zo'n artikel ziet.

日本!🎌

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Krijg ik een mailtje waarin mij dringend gevraagd wordt of ik niet meer wil reageren zoals ik dat deed. Prima, maar vertel het dan niet zodat het lijkt alsof ik aangeklaagd wordt ofzo. Zo ernstig... jemig.
Dat is behoorlijk overdreven, dat (standaard) mailtje bestaat puur uit uitleg en informatie, alleen dan gewoon netjes geformuleerd in plaats van "Eyyyyy, dit kun je beter in TFF posten, greetzzz T.net". Dat jij je dan meteen aangeklaagd voelt is jouw probleem.
Maargoed, ik vond dit dit meer een meukartikel, omdat het gewoon een softwareupdate betreft. Natuurlijk bevat het nieuwswaarde, maar dat hebben alle meukartikelen ook...

Ik denk dan ook niet dat ik de enige ben die een of twee regels toelichting bij zo'n artikel ziet.
De redenen dat dit als nieuws gepost is zijn nieuws: Dell ontdekt softwarefout in Axim X5-handheld en nieuws: "Dell Axim werkt niet goed met Windows Mobile 2003". Het verhaal wordt gewoon afgemaakt.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
Ik vind het juist informatief gezien de history met deze pocket pc's,

Als dit geen goed nieuwsbericht is dan zouden alle nieuwsberichten van SCO ook niet meer gepost moeten worden, om maar even een vergelijking te trekken.