Toon posts:

[WinXP] Taskmanager en register niet te openen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik ctr-alt-del of ctr-shift-esc doe opent taskmanager een fractie van een seconde, maar sluit dan ook direct, kan ook het register niet meer openen. (window XP)

Eerst dacht ik dat het om een virus ging zoals in andere topics beschreven staat, maar ik heb eerst de norton antivirus 2003 laten lopen die op mijn comp staat, daarna de online versie van Panda laten lopen, en daarna de online versie van BitDefender, geen van de drie vind iets eigenaardigs.

Is er nog iets anders dat mogelijk is waardoor dit niet kan worden geopend?? :?

Verwijderd

Ik heb dit laatst gehad bij een collega.
Bleek, dat de Esc-toets bleef hangen. Ander toetsenbord eraan en het was weg ;)

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 15:16
Doet hij het in veilige modus wel? Doe eens Start -> Run -> MSconfig en check eens bij wat hij allemaal opstart. Vink alle onbekende dingen uit en start weer normaal op. Lukt het dan nog niet?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel aangepast. Volgende keer meteen even het OS in de titel vermelden a.u.b. :)
Voor meer info: Windows Operated Systems - Policy

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
MSconfig geeft het zelfde resultaat als wanneer ik taskmanager wil opstarten, het sluit weer direct

Verwijderd

Ik heb een draadje op een ander forum gevonden met hetzelfde probleem.
Misschien kun je daar wat tips uithalen ;)

Lees hier maar

Je zou een system-restore kunnen overwegen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb system-retore eens uitgevoerd, nu werkt het weer perfect,

merci e

Verwijderd

ik had dit dus ook bij mij was het een program genaamd woopie dus pas op daarvoor
Pagina: 1