Toon posts:

pop3 op desktop controleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand ook een leuk klein progje die je mail om de 3 min. chect en net als msn even aangeeft dat je mail hebt en je dan doorverwijst na je outlook......

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Zie Magic Mail Monitor.

Of je moet zelf even wat schrijven (ik heb toevallig net de laatste hand gelegd aan een spam filter met ingebouwde POP3 client, POP3 server en SMTP client).

Verwijderd

Eprompter kan zowel Pop3 als Hotmail aan (en nog een paar types).
Je kunt de tijd gewoon instellen, tot 1 minuut toe...
Alleen geen verwijzing naar outlook. Er zit wel een platte tekst lezer in en je kunt ook nog platte tekst replyen. Spam mail kun je zonder de mail op te halen verwijderen.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 02:36 ]

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

The Flat Earth Society has members all around the globe.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

outlook elke 3min laten checken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Wolfboy op 30-07-2003 03:04 . Reden: typo ]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Wolfboy schreef op 30 juli 2003 @ 03:04:
outlook elke 3min laten checken :)
Ik denk dat hij i.v.m. geheugengebruik liever een "lichter" programma in de achtergrond heeft draaien dan Outlook...

Verwijderd

[spam]
http://www.vanrijnen.nl/mailcheckinf.html
[/spam] :)

Ooit ''s gemaakt voor de lol, is beetje brak zal ''m binnen kort is wat debuggen.
Gewoon opstarten, instellingen zetten, afsluiten (anders ben je de instellingen kwijt, bug 1 :)
op nieuw opstarten.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Renetjuh
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

ICQ?

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:20
msnplus

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je hebt natuurlijk al gezocht neem ik aan? Welke van de vele programmaatjes die dit kunnen (en in de GoTsearch/Google/download.com etc staan) heb je al geprobeerd en wat vond je er van? <-- Scheelt ons weer suggesties doen. Bijna allemaal free/shareware dus geen reden om niet te proberen :Y)

Voorbeeldje: [google=check pop3 mail minutes]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
heee bedankt voor alle sugesties..... ik heb het gevonden ik heb ze allemaal geprobeert en poptray is inderdaad de mooiste..... maar erg bedankt allemaal....

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ik heb pas ook een progje geschreven in delphi (zwaar beginner en in test fase) en die checkt om de 20 sec naar 1 pop3 account, ik ga hem nog verder uitbereiden en hij staat in de tray.
Pagina: 1