jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Verwijderd
Heb je de officiele HotRod software en drivers al geinstalleerd? Staan op de bijgeleverde CD van ABIT...
Je moet de controller wel enabelen in de gewone bios...
dan rebooten en dan moet ie wel te zien zijn, je krijgt dan een extra scherm met booten na de post en info scherm.
dan rebooten en dan moet ie wel te zien zijn, je krijgt dan een extra scherm met booten na de post en info scherm.
Het moet inderdaad gewoon werken!
Krijg je wel het venster te zien waar je CTRL-H moet drukken?
zoja druk wat vaker
had ik ook! dan wil hij niet het menutje in! gewoon lekker vaak CTRL-H drukken tot je er in zit!
En in die bios van dat ding kan je ook instellen wat voor UDMA mode het is..dus dat ie 66is boeit niet! Zo ik even snel begreep moet hij het ook gewoon met oudere hdds doen!!
Als je het menu niet ziet moet je inderdaad even in je bios kijken of je ATA100RAID wel op ENABLED staat...
suc6
Krijg je wel het venster te zien waar je CTRL-H moet drukken?
zoja druk wat vaker
En in die bios van dat ding kan je ook instellen wat voor UDMA mode het is..dus dat ie 66is boeit niet! Zo ik even snel begreep moet hij het ook gewoon met oudere hdds doen!!
Als je het menu niet ziet moet je inderdaad even in je bios kijken of je ATA100RAID wel op ENABLED staat...
suc6
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
dan vraag ik me toch af wat je in die bios zoekt als je er geen 2 harddisks aan hebt hangen...?
Ik heb m'n uiterraard aan staan in de Bios 
Ik zag wel de "press control+H" optie, maar hoe vaak of hard ik ook drukte ik kwan niet in de setup.
Maar kan het kloppen dat je er WEL in komt als er een HD aan hangt?
Trek voor de gein tuis effe de IDE kabels uit de blauwe IDE poort. en probeer het dan nog eens. Bij mij kom ik er dan niet in. En met HD eraan WEL!
Ik zag wel de "press control+H" optie, maar hoe vaak of hard ik ook drukte ik kwan niet in de setup.
Maar kan het kloppen dat je er WEL in komt als er een HD aan hangt?
Trek voor de gein tuis effe de IDE kabels uit de blauwe IDE poort. en probeer het dan nog eens. Bij mij kom ik er dan niet in. En met HD eraan WEL!
Rene59,
Omdat ie het wel deed met een CD-rom aan die port. en niet met DVD+CD-Rom aan die port.
Win98 bleef hangen, dus ik denk kijk even of die IDE Raid controller ze wel goed ziet. (mischien valt er iets in te stellen?)
Maar nu heb ik de HD's en de CD's omgewisselt en werkt het weer. (en hangt ie niet
)
Omdat ie het wel deed met een CD-rom aan die port. en niet met DVD+CD-Rom aan die port.
Win98 bleef hangen, dus ik denk kijk even of die IDE Raid controller ze wel goed ziet. (mischien valt er iets in te stellen?)
Maar nu heb ik de HD's en de CD's omgewisselt en werkt het weer. (en hangt ie niet
dvd en cd rom werkt niet ok volgens de handleiding, als het kan op de gewone ide controller..
Inderdaad, geen cd's op de blauwe IDE's, daar heb ik ook problemen mee gehad ("Lees eerst de handleiding!")dvd en cd rom werkt niet ok volgens de handleiding, als het kan op de gewone ide controller..
Maar met 1 CD-rom werkte het prima! (vandaar m'n verwarring)Op woensdag 29 november 2000 11:31 schreef MarcellusMaximus het volgende:
[..]
Inderdaad, geen cd's op de blauwe IDE's, daar heb ik ook problemen mee gehad ("Lees eerst de handleiding!")
p.s. ik heb nog al eens moeite met handleidingen. check m'n signature
Pagina: 1