Na aanleiding van het Dekking mobiele operators - ervaringen topic, schoot mij een ID te binnen.
Als wij nu met z`n alle, al onze ervaringen qua dekking eens gaan posten. Dan kan daar na een tijdje waarschijnlijk een database van worden gemaakt.
In overleg met Xandrios heb ik besloten om dit ID op te gaan zetten.
Als er genoeg posts komen met ervaringen is het misschien mogelijk om dat te gaan verwerken in de FAQ of om daar een sticky van te maken
Wat te doen?
Iedereen die een abonnement of een prepay heeft en een plek of meerdere plekken kent waar je met de desbetrevende provider GEEN dekking hebt, kan dit posten. Dekkingsgaten dus!!!!
Als we het allemaal op de zelfde manier gaan doen, dan is het in de toekomst in de eventuele database heel makkelijk in te voeren.
Voorbeeld:
Provider: Vodafone
Plaats: Putten
Waar: Duingebied te noorden van (kan ook een straatnaam ingevuld worden)
Binnen/Buiten: Buiten
Als er genoeg posts komen, en het allemaal op de zelfde manier gedaan wordt, kan hier in de toekomst een hele mooie en duidelijk database van gemaakt worden.
Maak gebruik van deze template:
Als je dit heb ingevuld gaarne gelijk posten zonder er nog een opmerking bij te zetten.
Vragen/opmerkingen en andere berichten kunnen beter in
Dekking mobiele operators - ervaringen geplaatst worden.
Ik hoop dat dit een lang lopend topic mag gaan worden waarbij het duidelijk kan gaan worden welke provider waar geen dekking heeft
Als wij nu met z`n alle, al onze ervaringen qua dekking eens gaan posten. Dan kan daar na een tijdje waarschijnlijk een database van worden gemaakt.
In overleg met Xandrios heb ik besloten om dit ID op te gaan zetten.
Als er genoeg posts komen met ervaringen is het misschien mogelijk om dat te gaan verwerken in de FAQ of om daar een sticky van te maken
Wat te doen?
Iedereen die een abonnement of een prepay heeft en een plek of meerdere plekken kent waar je met de desbetrevende provider GEEN dekking hebt, kan dit posten. Dekkingsgaten dus!!!!
Als we het allemaal op de zelfde manier gaan doen, dan is het in de toekomst in de eventuele database heel makkelijk in te voeren.
Voorbeeld:
Provider: Vodafone
Plaats: Putten
Waar: Duingebied te noorden van (kan ook een straatnaam ingevuld worden)
Binnen/Buiten: Buiten
Als er genoeg posts komen, en het allemaal op de zelfde manier gedaan wordt, kan hier in de toekomst een hele mooie en duidelijk database van gemaakt worden.
Maak gebruik van deze template:
code:
1
2
3
4
5
| [b]Povider:[/b] vul hier de provider in.
[b]Plaats[/b] vul hier de plaats in.
[b]Waar:[/b] vul hier de omgeving of straatnaam in
[b]Binnen/Buiten[/b] vul hier in of het om een ervaring
binnenshuis of buitenshuis gaat |
Als je dit heb ingevuld gaarne gelijk posten zonder er nog een opmerking bij te zetten.
Vragen/opmerkingen en andere berichten kunnen beter in
Dekking mobiele operators - ervaringen geplaatst worden.
Ik hoop dat dit een lang lopend topic mag gaan worden waarbij het duidelijk kan gaan worden welke provider waar geen dekking heeft
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"