Toon posts:

Wireless netwerk spingt steeds naar die van de buren

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn wireless kaartje springt steeds over naar de accespoint van de buren. Is het mogelijk dat hij gewoon vast staat op hetzelfde accespoint en dat hij niet meer na andere accespoint toe mag. Ik gebruik trouwens Winxp prof.

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 15:39
Deze zaken moeten toch in de handleiding staan van je accespoint lijkt me zo.
Het zou ook handig zijn als je ef zegt wat voor accespoint cq kaartje hebt.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18

YellowCube

Wait...what?

volgens mij kun je in XP zelf instellen dat je kaartje alleen verbinding mag maken met je eigen netwerk en niet met een ander.
Netwerklocaties--->netwerkverbindingen---->eigenschappen voor draadloos netwerk.

Daar moet je een beetje gaan vogelen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Als jij niet specifiek hebt aangegeven dat hij persé met een bep. access point moet connecten zou hij gewoon met jouw accesspoint moet kunnen connecten, dit kan wel maar staat standaard uit.

Maar wat bedoel je met springen, dat hij daar mee gaat connecten of dat Windows aangeeft dat ern een Wireless Netwerk aanwezig is?

Meestal wordt dit trouwens gedaan door de software van de wireless kaart, en niet Windows, en die software kan je ook vaak een mandatory AP aangeven, vul daar even het MAC adres van jouw WAP in.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 00:46:
Mijn wireless kaartje springt steeds over naar de accespoint van de buren. Is het mogelijk dat hij gewoon vast staat op hetzelfde accespoint en dat hij niet meer na andere accespoint toe mag. Ik gebruik trouwens Winxp prof.
Doe eerst maar eens in de manual van je NIC bladeren enzo.
Krijg absoluut niet de indruk dat je uberhaupt zelf al enige moeite erin hebt gestoken.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.