Toon posts:

CounterStrike Muis Movement Lag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag dag mensen,

Ik heb met Windows XP veel problemen gehad in CounterStrike, de muis deed erg raar, reageerde ERG sloom en voelde raar aan, er viel dus gewoon niet te spelen.
Ook registry fixes, parameters in de shortcut van CS e.d. hielpen allemaal niet.
Daarom heb ik sindskort geformatteerd en Windows 2000 geinstalleerd, hier ervaar ik echter weer hetzelfde probleem, misschien zelfs nog een beetje erger.

Ik gebruik een Microsoft IntelliMouse Optical (USB & PS/2 compitabel).

Iemand een idee of oplossing voor dit probleem? Of ligt het zelfs misschien aan de muis zelf, moet ik een nieuwe aanschaffen?

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-02 10:18
Je speelt wel in openGL ? want direct3d heeft inderdaad kuren me de muis

Icons are overrated

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

bij mij lag het aan de drivers van mijn videokaart, toen ik de nieuwste haalde deed hij het weer :)

This space is occupied

Verwijderd

Anders probeer je andere drivers? Andere muis? Is alleen de input van de muis sloom, of ook van het toetsenbord? Iets meer info graag...

Verwijderd

In WindowsXP kan het ook liggen aan de "enable extra precision" (oid) bij je muis config.
Maar Windows2000 heeft die optie niet dacht ik.

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-02 14:28

Nobby

Nuts!

Heb ik weleens wanneer ik winbar aan laat staan op de achtergrond, heel vaag.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel in direct3d...ik heb Nvidia Geforce 256 met nieuwste detonator drivers voor winxp/2k.

Waar kan ik ergens OpenGL drivers vinden trouwens?

En Anjelen, die extra precision mode heeft win2k d8 ik wel, maar werkt ook niet als je die uit of aan hebt staan

Verwijderd

die staan op nvidia zelf als je de nieuwste drivers hebt kan je openGL draaien...

Ook ik heb een muis lag gehad... dat kwam door die directx
Zodra je openGL draait zal er als het goed is geen problemen meer zijn

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel een probleem met Wolfenstein Enemy Territory, als ik dat speel onder OpenGL mode dan "flitst" het beeld dus / soort bliksemschiften in beeld :o
Pagina: 1