Toon posts:

Hoe kan ik 2 cc nummers (ips) bundelen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb internet bij @home, en zoals iedereen weet werken ze daar met cc nummers, die werken door je computernaam een cc nummer te geven..

Nu heb ik 2 cc nummers tot mijn beschikking, en ik wil die eigenlijk wel bunderel, want als het goed is heb ik dan een hogere upload, weet jij hier meer van ??

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 23:18 ]

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Dus niet eh?

je krijgt alleen 2 verschillende ip adressen toegezonden.

Zet dat dubbele snelheid maar uit je hoofd helaas.

If you choose to criticise you choose your enemies

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:04
het zou mooi zijn dat je met 2 adressen ook 2x zoveel upload zou hebben, maar dat is volgens mij niet zo. Ik heb zelf ook 3 nummers maar dat betekend natuurlijk niet dat ik hier thuis 3x zoveel bandbreedte heb als iemand met 1 nummer. Bovendien kan je je computer toch geen 2 namen tegelijk geven dus het gaat niet werken

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dribbel schreef op 29 juli 2003 @ 23:23:
het zou mooi zijn dat je met 2 adressen ook 2x zoveel upload zou hebben, maar dat is volgens mij niet zo. Ik heb zelf ook 3 nummers maar dat betekend natuurlijk niet dat ik hier thuis 3x zoveel bandbreedte heb als iemand met 1 nummer.
klopt helemaal ;)
Bovendien kan je je computer toch geen 2 namen tegelijk geven dus het gaat niet werken
alleen dat klopt niet helemaal, die cc nummers heb je alleen nodig bij je dhcp aanvraag en hoeft dus helemaal je pc naam niet te zijn ;)

• dribbel
Erkens schreef op 29 July 2003 @ 23:27:
alleen dat klopt niet helemaal, die cc nummers heb je alleen nodig bij je dhcp aanvraag en hoeft dus helemaal je pc naam niet te zijn ;)
jaja en hoe werkt dat dan volgens jou? Als ik de naam van men pc verander van een cc nummer naar iets anders dan krijg ik dus geen IP meer van @home

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dribbel schreef op 29 July 2003 @ 23:33:
[...]

jaja en hoe werkt dat dan volgens jou? Als ik de naam van men pc verander van een cc nummer naar iets anders dan krijg ik dus geen IP meer van @home
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
#! /bin/sh
# /etc/rc.d/rc.inet1
# This script starts up the base networking system.
#
<knip>

# Or, uncomment the following lines to set up eth0 using DHCP:
USE_DHCP=yes
# If your provider requires a DHCP hostname, uncomment and edit below:
#DHCP_HOSTNAME="CCHOSTNUM-A"

• dribbel
oohja daar had ik zo gauw nog ff niet aan gedacht he :P
Pagina: 1