[battlefield] hoe vind je een duikboot?

Pagina: 1
Acties:

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-01 23:09
Bij battlefield zie je af en toe wat over duikboten (in intro filmpje en je kunt ze 'spotten') ik speel battlefield al een tijdje maar heb er nooit een gezien. En volgens de controls kun je ze wel besturen.

Hoe kom ik in zo'n duikboot, en waar/hoe vind ik ze?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

in de map guadacanal zitten ze wel hoor. verder ben ik ze ook nog niet tegengekomen.
ze zijn echter behoorlijk boring moet ik zeggen ;)

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-01 23:09
ik heb alles al afgezocht in dat level waar je het net over had want had al gedacht dat ze daar iig wel zouden liggen. Met het vliegtuig kun je ze niet 'spotten' want zie ze nergens en ik kan ook niet in het water duiken om ze te zoeken. Hoe moet ik er dan in komen? en hoe kan ik ze vinden?

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ze komen ALLEEN in Multiplayer voor bijvoorbeeld op Midway en Guadacanal, ze liggen dan meestal gewoon voor de helft boven water bij de andere schepen dus jek an ze niet missen. Als je eenmaal onder water zit kan je alleen nog maar gezien worden door een destroyer, want die heeft een radar en ziet jou dus als stipje op de minimap. Ook kan de destroyer diepte bommen gooien om een sub af te maken. Maar dit is gewoon een zoek raag want dit is al een paar keer langs geweest.