http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=820120 krijgt gewoon een 3 inzichtvol, die mag van mij naar 0 of -1.. Helaas heb ik al gereageerd

|>
|>
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
|>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Vader van Tobias en Ylana \o/
Reverse psychology: hij is het mailen niet waardBeaves schreef op 29 juli 2003 @ 22:26:
Ik heb helaas ook al gereageerd, die vergelijkingen met de tweede wereldoorlog komen mij mijnuit en mogen van mij naar -2 verhuizen en bovendien geheel gratis een mailtje ontvangen.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Ik ben niet geheel overtuigd. Hij kan toch ook gewoon gelijk hebben? De RIAA moet ook ergens inkomsten vandaan halen. Lijkt me eerlijk gezegd zo onwaarschijnlijk niet wat hij zegt. Het is iig niet logisch dat het naar diegenen gaat die de rechten hebben van de betreffende tracks.RM-rf schreef op 30 July 2003 @ 00:27:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=820067
een boekvoorbeeldtje van een troll:
RIAA kennende zal al het geld uitsluitend in hun eigen zak verdwijnen.
Reverse psychology (Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 00:53:
[...]
Ik ben niet geheel overtuigd. Hij kan toch ook gewoon gelijk hebben? De RIAA moet ook ergens inkomsten vandaan halen. Lijkt me eerlijk gezegd zo onwaarschijnlijk niet wat hij zegt. Het is iig niet logisch dat het naar diegenen gaat die de rechten hebben van de betreffende tracks.
Je hebt denk ik gelijk dat als het MS zou zijn dat de beoordeling waarschijnlijk allang een -1 troll was. Maar ik denk niet dat de wijze waarop kritiek op MS gemod wordt echt altijd goed is.![]()
* Robin mod die reactie nog maar niet.
Verwijderd
Meestal is er een overkill aan features.
Voorbeelden, waarom meer niet dan wel volgens jou, waarom worden ze niet goed uitgewerkt volgens jou, hoe kan het beter volgens jou.Features die echter niet goed uitgewerkt worden.
Je conclusie wordt niet goed onderbouwt door je eerdere statements. Je eerdere statements zijn namelijk ook min of meer conclusies.Het is dus met name stupid wat MS doet. Maar dat is de technische kant.
Je conclusie wordt niet goed onderbouwt door je eerdere statements. Je eerdere statements zijn namelijk ook min of meer conclusies. Bovendien is de technische kant meer dan alleen features.Het marktaandeel dat MS heeft, heeft dan ook geen donder te maken met technische kwaliteit, integendeel.
http://www.tweakers.net/searchVerwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 08:25:
PS2: meer voor TFF, weet iemand hoe je op naam kunt zoeken EN op een sleutelwoord ik zoek een bepaalde post welke ik niet kan vinden, ik heb ongeveer een uur de detective gespeelt in allerlei oude threads, but no go.
Verwijderd
in nieuws: Nieuwe software bemoeilijkt stelen van pc's post je deze reactie:Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 11:23:
Ah kijk, thanks. Ik wil inderdaad die combinatie en dat vond ik daar niet.
username: dystopia keywords: ntfs, encryptie
(niet de post van vandaag)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq