[FP] foute opmerking krijgt een 3 inzichtvol

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 15:54
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=820120 krijgt gewoon een 3 inzichtvol, die mag van mij naar 0 of -1.. Helaas heb ik al gereageerd :/

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Hoort in TMF thuis, home of the Moddereters :)

TFF -> TMF

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 15:54
Sorry, was even te snel eroverheen gevlogen thnx for the move :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
die hele draad is zwaar overgewaardeerd

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
* Teckna feels right at home :P overigens is TFF ook een goed forum hoor! :P maar hier past ie beter :)

Right at it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb helaas ook al gereageerd, die vergelijkingen met de tweede wereldoorlog komen mij mijn :r uit en mogen van mij naar -2 verhuizen en bovendien geheel gratis een mailtje ontvangen.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
staat nu op -1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik had hem ook al een -1 gegeven, maar heb daarna gereageerd. Hij staat nu trouwens op 0. Er heeft ook nog iemand een First post gegeven, dat slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:20

botoo

💀 too old to die young

Iemand met een nick als "schweinhund" verdient wmb bijna standaard een flamebait moderatie :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lautie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10-2023
Ik heb hm dus ook maar een -1 gegeven, zo'n opmerking slaat echt nergens op.

Vader van Tobias en Ylana \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Beaves schreef op 29 juli 2003 @ 22:26:
Ik heb helaas ook al gereageerd, die vergelijkingen met de tweede wereldoorlog komen mij mijn :r uit en mogen van mij naar -2 verhuizen en bovendien geheel gratis een mailtje ontvangen.
Reverse psychology: hij is het mailen niet waard :P.

Owja, even mijn PowerMod-rechten gebruikt om de reactie de juiste tag mee te geven en hem een duw richting de -1 te geven. Het volk heeft gesproken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=820067

een boekvoorbeeldtje van een troll:
RIAA kennende zal al het geld uitsluitend in hun eigen zak verdwijnen.

deze heer werkt zelf bij de RIAA, dat hij kennelijk weet dat er dingen met RIAA-gelden gebeuren die niet volgens de regels zij en zij royalties zouden achterhouden? of zou dit gewoon een onbeargumenteerde troll zijn, die als het Microsoft zou betreffen, allang lang en breed afgestraft zou zijn?
staat op +2 en geen enkele moderator heeft de troll-tag weten te vinden als moderatie ervoor...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op 30 July 2003 @ 00:27:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=820067

een boekvoorbeeldtje van een troll:
RIAA kennende zal al het geld uitsluitend in hun eigen zak verdwijnen.
Ik ben niet geheel overtuigd. Hij kan toch ook gewoon gelijk hebben? De RIAA moet ook ergens inkomsten vandaan halen. Lijkt me eerlijk gezegd zo onwaarschijnlijk niet wat hij zegt. Het is iig niet logisch dat het naar diegenen gaat die de rechten hebben van de betreffende tracks.

Je hebt denk ik gelijk dat als het MS zou zijn dat de beoordeling waarschijnlijk allang een -1 troll was. Maar ik denk niet dat de wijze waarop kritiek op MS gemod wordt echt altijd goed is. :)

/me mod die reactie nog maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 00:53:
[...]

Ik ben niet geheel overtuigd. Hij kan toch ook gewoon gelijk hebben? De RIAA moet ook ergens inkomsten vandaan halen. Lijkt me eerlijk gezegd zo onwaarschijnlijk niet wat hij zegt. Het is iig niet logisch dat het naar diegenen gaat die de rechten hebben van de betreffende tracks.

Je hebt denk ik gelijk dat als het MS zou zijn dat de beoordeling waarschijnlijk allang een -1 troll was. Maar ik denk niet dat de wijze waarop kritiek op MS gemod wordt echt altijd goed is. :)

* Robin mod die reactie nog maar niet.
Reverse psychology ( :+ ) :

Stel hij heeft inderdaad gelijk en de RIAA wordt niet door de overheid/bedrijven betaald. Niet te vergeten het bewijs wat dan moet worden afgegeven aan justitie en de medewerkers van RIAA snel even een kopie maken voor eigen of massaal gebruik. Oe, dan verspreiden ze deze weer en nemen die mensen te pakken die de verspreide content in illegaal in het bezit hebben en hebben dan ook weer meteen nieuw materiaal te pakken om te verspreiden. Helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid :+.

Lijkt mij dus zeer onwaarschijnlijk dat de RIAA het in beslag genomen materiaal voor eigen doeleinden gebruikt. Daarnaast is er nauwelijks duidelijk over gerept dat de RIAA dit ook zo doet, dus missen we het ondersteunend feit van het geheel. Beter gezegd, de reactie is daadwerkelijk een troll omdat het een reactie is die binnen vier seconden tikken is neergezet en binnen een tiende van een seconde geparsed en opgeslagen is in de database. Een duidelijk voorbeeld van hoe het nou niet moet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo'n uitspraak doet zoals over RIAA dan moet je het m.i. beargumenteren als in: uitwerken, bronnen erbij geven, quoten, bewijzen, voorbeelden, whatever maar in 1 zin ff een extreme, onbeargumenteerde uitspraak doen, ongeacht of het waar is of niet, nee. Zo'n reacties moet je niet willen, zo'n reactie is niet een basis voor een vruchtbare discussie.

Of iets waar is of niet, zegt niks over het feit of een post constructief is en imnsho is het modden op 'waarheid' 1 van de minder belangrijke aspecten. Veel stellingen zijn immers subjectief, ook al lijken ze feitelijk te zijn. Denk jij dat een post onwaar is, is het imnsho beter om daar constructief op te reageren dan om 'm maar omlaag te modden. Goed voor de discussie, goed voor de lezer, goed voor degene die 't heeft gepost om een andere visie te lezen, goed voor de reputatie van T.net, etc. Okay, okay, je hebt ook 'beargumenteerde' trolls die voor velen duidelijk stikken van de leugens, drogredenen, etc. etc. Dan nog ligt het voor de hand dat je ze om die reden makkelijker ter discussie kunt stellen en daar hebben anderen, zoals de lezer, voordeel aan. Want uiteindelijk is 't doel van T.net, lijkt mij, om kennis aan te bieden. Niet 'de (onbeargumenteerde cq. subjectieve) waarheid'. How about de tag 0 onbeargumenteert? :P

PS: Flipz kunnen wij eens babbelen over deze post van jou, ergens op dit subforum, whereever it may be. Want daar werk je je stelling niet uit, terwijl je wel stellig 'nooit' zegt.
Meestal is er een overkill aan features.
Features die echter niet goed uitgewerkt worden.
Voorbeelden, waarom meer niet dan wel volgens jou, waarom worden ze niet goed uitgewerkt volgens jou, hoe kan het beter volgens jou.
Het is dus met name stupid wat MS doet. Maar dat is de technische kant.
Je conclusie wordt niet goed onderbouwt door je eerdere statements. Je eerdere statements zijn namelijk ook min of meer conclusies.
Het marktaandeel dat MS heeft, heeft dan ook geen donder te maken met technische kwaliteit, integendeel.
Je conclusie wordt niet goed onderbouwt door je eerdere statements. Je eerdere statements zijn namelijk ook min of meer conclusies. Bovendien is de technische kant meer dan alleen features.

Ik zeg niet dat je stelling niet waar is (het is een behoorlijk subjectieve stelling anyways) en ik zeg ook niet dat je de vragen op mijn antwoorden niet overdacht had alvoerens te posten maar waarom beargumenteer je het niet in je post? Denk je niet dat lezers je post eerder voor waar aannemen wanneer je het beargumenteert? Ik vraag me af wat je met deze post wilt bereiken? Ik denk dat als je dit uitwerkt, je post en mening meer waarde heeft dan zoals het nu verkondigt is. Ik denk niet dat je op deze manier zieltjes voor Linux wint, of voor Windows verliest.

PS2: meer voor TFF, weet iemand hoe je op naam kunt zoeken EN op een sleutelwoord ik zoek een bepaalde post welke ik niet kan vinden, ik heb ongeveer een uur de detective gespeelt in allerlei oude threads, but no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 08:25:
PS2: meer voor TFF, weet iemand hoe je op naam kunt zoeken EN op een sleutelwoord ik zoek een bepaalde post welke ik niet kan vinden, ik heb ongeveer een uur de detective gespeelt in allerlei oude threads, but no go.
http://www.tweakers.net/search

en dan onder het kopje Zoekopdracht samenstellen in reacties. Als je nog enkele keywords weet van de reactie kan je die daarmee vinden. Het probleem is alleen dat je niet kan zoeken op keywords in combinatie met een username. Als je nog de nick weet van de persoon kan ik die misschien zoeken via de admin, maar dan meot het wel natuurlijk geen duizenden reacties zijn :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah kijk, thanks. Ik wil inderdaad die combinatie en dat vond ik daar niet.

username: dystopia keywords: ntfs, encryptie
(niet de post van vandaag)

ik moet dit weten omdat ik iirc een post heb gemaakt met een analyse over NTFS en encryptie, gebaseerd op een bron. Die bron moet ik ff hebben maar via Google kan ik 'm niet meer vinden omdat die keywoards vaak voorkomen, denk ik... of omdat ik niet kan zoeken :D tia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 11:23:
Ah kijk, thanks. Ik wil inderdaad die combinatie en dat vond ik daar niet.

username: dystopia keywords: ntfs, encryptie
(niet de post van vandaag)
in nieuws: Nieuwe software bemoeilijkt stelen van pc's post je deze reactie:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=777518

gevonden via google, die Tnet prima indexeert :)
http://www.google.de/sear...TF-8&oe=UTF-8&hl=de&meta=

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie truc! Die post bedoelde ik idd. Thanks! How about deze truc documenteren (niet persee naar Google refererende) want het feit dat je niet gecombineerd kunt zoeken is, indien je naar een common word als 'ntfs' zoekt, wel een probleem.
Pagina: 1