Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:12
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Wat dat progje ook gedaan mag hebben lijkt me dat het na een bios reset zowiezo weer gefixed moet zijn
Partities echt helemaal wegknikkeren en windows erop nieuw op en dan moet dat progje echt wel terminated zijn .
Verwijderd
Was het niet zo dat als je in de bios aanzet "Master Read Caching" ofzow dat het verholpen was?
zo ging het wel bij CPUCool i.c.m m'n Sblive Value kaartje.
zo ging het wel bij CPUCool i.c.m m'n Sblive Value kaartje.
In versie 6 kun je kiezen tussen 3 verschillende cooling methodes: os (w2k en xp), standard en advanced, ik heb hem van advanced, naar os gezet en het kraken hield op.Alleen sommige versies 6 van cpuidle herkennen de athlon xp niet goed en dan kun je niet kiezen uit deze 3 mogelijkheden
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Ik heb aangezien ik gisteren mijn Radeon 9800 Pro moest installeren mijn bios geupgrade en het lijkt er op dat het nu verholpen is.
Maar ik heb amper uurtje kunnen testen.
Bedankt voor jullie reakties.
Maar ik heb amper uurtje kunnen testen.
Bedankt voor jullie reakties.
Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz
Heb je dividers op je moederbord zitten en aanstaan? Het kan zo zijn dat je PCI bus opgeschroeft is en je geluidskaart daarom teveel stroom krijgt of gewoon op teveel Mhz moet werken, en daarom veel gekraak of ruis gaat ontwikkelen.
57696520646974206c65657374206973206e657264
Dit graag lezen eer je post :)
Nergens in je openingspost lees ik iets over je specs (ja, er staan wat in je sig, maar gaat het om die bak
), je hebt nergens vermeld welke driver versies je gebruikt (mobo/chipset of geluidskaart), noch BIOS instellingen.
Verder ruik ik een Via chipset + creative geluidskaart issue hier - als je een Via chipset hebt moet je eens naar de PCI latency patch kijken.
Maar goed, veel te weinig specs in de openingspost-
dicht
Nergens in je openingspost lees ik iets over je specs (ja, er staan wat in je sig, maar gaat het om die bak
Verder ruik ik een Via chipset + creative geluidskaart issue hier - als je een Via chipset hebt moet je eens naar de PCI latency patch kijken.
Maar goed, veel te weinig specs in de openingspost-
dicht
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()