Wat gebeurt er als je L1-bruggen verbonden zijn?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Als je bij het unlocken van een Duron de L1-bruggetjes onderling verbindt, wat gebeurt er dan? Issie dan niet unlocked, is het gevaarlijk? Gekke symptomen?

Ik heb nl. mijn Duron 800 proberen te unlocken, maar dat heeft blijkbaar niet gewerkt. Ik heb van die zilverlijm gebruikt, dus uitgummen is er niet bij. Wat een priegelwerk is dat joh... die bruggetjes zijn echt megaklein...

was : : : :

is hopelijk | | | |

is misschien |-|-|-| of | |-| | of zo

Waarschijnlijk kan ik wel verbindinkjes wegkrassen met een speld of een mesje of zo.

Weet er iemand hier wat er gebeurd bij |-|-|-| ?

Thanx, weefselkweekje

Verwijderd

wegkrassen kan je altijd proberen. hoewel het wel errug dom is om gelijk met zilverlijm te kutten als je nog nooit een duron hebt geunlocked ....en bij foute streepjes kan je of je cpu gewoon nie overclocken of je hebt multipliers die je niet kan gebruiken en ander weer wel..

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Ik heb van die lijm gebruikt omdat ik liever niet elke paar maanden de cooler van de processor af wil halen om "bij te tekenen". Die potloodstreepjes schijnen door de hitte uit te drogen, en dan werkt het niet meer.

Ik ben het met je eens dat het niet heel slim was trouwens, ik had eerst gewoon een paar stipjes op een stukje papier moeten verbinden om te wennen aan het tekenen met een speld :)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:35
Bijtekenen?? Heb ik nog nooit hoeven doen...
En grafiet droogt niet uit naar mijn mening...

Gewoon met potlood; is goed zat..

Pvouput live

• joffri
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04-2024
Ik denk dat ze die L1 brugen tijdens de testfase ook verbinden en dan kijken op welke snelheden die proc (met het lage standaardvoltage stabiel is) Daarna gebruiken ze L2 tot en met L4 om de kloksnelheid vast te zetten (schema's daarvan zijn ook wel te vinden) en verbreken de L1 bruggen.

wanneer je alleen L1 bruggen verbind is er geen extra gevaar. Dat komt pas als je em daadwerkelijk gaat overklokken. Die gevaren ken je waarschijnlijk wel.