Toon posts:

Welk isdnnummer voor adsl??????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister heb ik na jaren wachten eindelijk adsl kunnen aanvragen.

Ik zit nu alleen te twijfelen of het wel goed komt, want ik heb isdn en heb een extra nummer van isdn opgegeven als nummer die gereed moet worden gemaakt voor adsl. Ik heb alleen gelezen dat je je hoofdnummer ( dus waar iedereen ons op belt en die in de telgids staat) moet opgeven en niet je extra isdnnummer. Komt het nu wel goed met mijn aanmelding???

Dat extranummer gebruik ik trouwens op dit moment bij de pc voor internet. Daarom heb ik die ook voor adsl opgegeven.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:50
Kan je niet even telefonisch hoi tegen je provider zeggen, en daarbij dat je perongeluk niet het hoofdnummer hebt opgegeven.. Dat fixen ze toch zo?

|>

Verwijderd

Ja volgens mij wel hoor want in die beschrijving staat volgens niet welk nummer je moet opgegeven maar er staat dat het adsl modem op de hoofdaansluiting moet. Dus het kastje in de muur lijkt mij.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

je hebt maar een telefoonlijn en maar een hoofdnummer. Daar wordt je adsl op "aangesloten" (het wordt zowiezo niet op een "nummer aangesloten" maar op je isdn lijn).

Wacht het even af, je aanvraag wordt OF afgekeurd OF automatisch aangesloten op je isdn-lijn (waarbij je hoofdnummer het nummer is waarop het wordt gekoppeld).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:32
Op de rekening die je moest opsturen staat toch ook het telefoonnummer? Dat zullen ze wel gebruiken toch? Maar even bellen kan geen kwaad.

that is, als je tegenwoordig nog een rekening moet opsturen...

[ Voor 20% gewijzigd door Poltergeist op 29-07-2003 21:56 ]

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 21:55:
Dus het kastje in de muur lijkt mij.
Offtopic: Het enige wat mijn hersens naar voren brachten bij deze zin was:

KPN. Kastje. Muur.

Wellicht komt dat door mijn fantaaaaaastische ervaringen met KPN >:)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Kennis van me heeft dit gehad bij Demon, verkeerde ISDN nummer opgegeven, hij kreeg
dus bericht dat de aanvraag was afgewezen. Hij kwaad en meldt zich aan voor KPN OfficeConnect, met datzelfde nummer, 10 dagen later had ie dus z'n ADSL via KPN.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:27
maartena schreef op 30 juli 2003 @ 01:10:
[...]

KPN. Kastje. Muur.

euhm... okee :?

Verwijderd

Je kan één van je nummers opgeven, maakt niet uit. Punt is dat ze controleren of het adres en het bijbehorende nummer kloppen.

Verwijderd

maartena schreef op 30 July 2003 @ 01:10:
[...]

KPN. Kastje. Muur.

offtopic: en je bent en passant meteen maar even naar het andere eind van de wereld gevlucht? ik hoop dat ze daar wel fatsoenlijke telco's hebben :Y)

ps: verder heb je wel gelijk hoor. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 03:30 ]

Pagina: 1