[XP] Audigy Player problemen...

Pagina: 1
Acties:

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01
Heeft er iemand met 'n Audigy Player al ooit voorgehad dat je met geen mogelijkheid 4 boxen kunt aansturen? Overal alles nagekeken, alles stond juist, maar geen geluid uit de 4 boxen...

Ik heb net de driver geherinstalleerd, maar ik zou liever niet hebben dat 't binnen een paar weken of maanden terug voorvalt ...

Ik heb al wat gezocht op verschillende fora, maar ik kan nergens een oorzaak vinden ... Alleen de oplossing (driver terug installeren dus...)

Iemand hier?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Verwijderd

dat kun je in xp toch ook instellen?
ergens bij configuratie scherm/
je krijgt dan een soort submenutje met 2 speakers 4 speakers 5.1 speakers, headphones etc etc

• Remco2001
  • Laatst online: 18-05 10:58

Remco2001

Ehm, ok...

staat er geen icoontje in systemtray van de audigy? moet je daar eens op klikken met de rechtermuisknop en dan surround mixer. daar kan je het vinden

• Shaidar
  • Laatst online: 02-04 15:01
Op die 2 plaatsen had ik het dus gecontroleerd toen het niet werkte .. alles stond daar op "4 loudspeakers" .. en toch kwam er maar geluid uit de 2 voorste ...

Ook alle kabels staken tegoei (nu werkt 't, en ik heb niks aan de kabels veranderd, beste bewijs)...

Dus: het werkt nu, maar ik vind nergens een oorzaak waarom dat het daarstraks niet zou werken...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Verwijderd

ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn extigy. het vreemde was dat er wel "surround" herrie uit kwam, maar de center weigerde dienst. je kreeg dus al het omgevingsgeluid maar spraak (om het zo maar te noemen) kwam er niet uit.
bleek hem in de gebruikte codecs te zitten (wel 5.1, niet DTS e.d.)
terwijl hij dat toch eigenlijk wel zou moeten ondersteunen :?