Toon posts:

Detonater 23.45 + resolutie 768x576

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat en waar moet ik in de nv4_disp.inf file zetten, zodat ik de de resolutie 768x576 kan gebruiken voor mijn tv out?

----------------------------------------------------------------------------------
Door Lampje (HGM Harde Waren) - Tuesday 29 July 2003 19:26
zoeken bij google naar 'nv4_disp.inf'
Volgende keer graag een iets minder cryptische topicstart
-----------------------------------------------------------------------------------

Sorry maar ik ben niet zo handig als de meesten van jullie hier op tweakers.
En d'r kan mij toch wel iemand gewoon even simpel vertellen wat je in deze file moet zetten, in plaats van gelijk moeilijk doen...

Ik heb genoeg forum posts gelezen over de resolute 786x576 en tv out, maar heel veel wijzer wordt je er niet van. Je kon een modified driver file downloaden van detonater 41.09 en die deed het, maar als ik het zelf moet fixen in een nieuwe detonater (43.45 dus) heb ik echt geen idee wat ik erin moet zetten hoor...

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe ik het topic moet editen, maar het moet zijn
Detonater 43.45 !!!!!!!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Sorry maar ik ben niet zo handig als de meesten van jullie hier op tweakers.
En d'r kan mij toch wel iemand gewoon even simpel vertellen wat je in deze file moet zetten, in plaats van gelijk moeilijk doen...
eehhm, zelf even wat uitzoeken is niet "moeilijk doen", maar dat is een tweaker eigen :)
Verder: Het is niet de bedoeling dat je op eigen houtje een nieuw topic opent. Als je het niet eens bent met een slotje neem je contact op met de betreffende mod.
Zie ook:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Aangezien je nog vrij nieuw bent op het forum, is dit niet zo'n heel probleem. Maar lees aun nog wel even de algemene faq/policy en registratie voorwaarden door. Dan voorkom je dit soort dingen in de toekomst.

Dit topic is gesloten.