Toon posts:

Snelheid verschil website bij Chello of bij @Home?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dus over van Chello naar @Home (ja dat kan hier in deze regio >:))

Maar mijn website staat dus gehost op de Chello webspace. Omdat mijn website helemaal in flash is, is het handig dat de site op een snelle server gehost staat. De site op de Chello server was kwa snelheid wel voldoende. Maar nu ga ik over op @Home en is dus mijn vraag:

Is dit even snel/ sneller/ trager? :?

(speedtest enzo geven hier geen gegevens over :()

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 16:34

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Simpele manier om het te testen: zoek een groot bestand dat op @home memberspace gehost wordt en haal het zelf binnen. Kijk hoe snel dat gaat en je hebt een redelijke indicatie of de webspace bij @home snel is of niet(op dat moment, alles is een tijdsopname)
Maar ik heb nog niet gemerkt dat bestanden die bij @home gehost worden langzamer gaan dan bij andere providers.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Duracell schreef op 29 juli 2003 @ 19:53:
Simpele manier om het te testen: zoek een groot bestand dat op @home memberspace gehost wordt en haal het zelf binnen. Kijk hoe snel dat gaat en je hebt een redelijke indicatie of de webspace bij @home snel is of niet(op dat moment, alles is een tijdsopname)
Maar ik heb nog niet gemerkt dat bestanden die bij @home gehost worden langzamer gaan dan bij andere providers.
Heb dus ff testje gedaan met een bestand van 1,26 MB te downloaden van @home en daarna op m'n account te zetten en dan weer te downloaden:

Chello: 40 seconden
@Home: 53 seconden

Dus op dit moment is chello sneller :(