Ik heb dus een server die een SIS NIC heeft die zit aangesloten op mijn alcatel speedtouch ADSL modem ook in de server nog een NIC maar dan een Netgear FA311 deze zit aangesloten op een Netgear FS105 switch aan de switch hangt dus een access point en een IBM T23 laptop en nog een PC met een realtek 8139 volgens mij.
Ik begrijp dus na het lezen op het forum dat het heel normaal is om niet meer dan 25Mbit over een 100Mbit full duplex netwerk te krijgen ik snap dus niet waarom ze dit dus dan een 100Mbit netwerk noemen kan iemand dit mischien even uitlegen?
Is er een manier om dus tussen de clients of tussen de clients en de server een hogere snelheid te behalen?
Ik heb alle NICs behalve de SIS ingesteld op full duplex.
Alvast bedankt!
Spasiba
edit: Sorry foutje over dat van mbit naar mbyte....
Ik krijg dus maar 2 megabyte per seconde over mijn full duplex netwerk wat kan ik doen om dit te verbeteren?
en ook is de CPU 100% in gebruik op de server tijdens een transfer van server naar client klopt dit wel?
Ik begrijp dus na het lezen op het forum dat het heel normaal is om niet meer dan 25Mbit over een 100Mbit full duplex netwerk te krijgen ik snap dus niet waarom ze dit dus dan een 100Mbit netwerk noemen kan iemand dit mischien even uitlegen?
Is er een manier om dus tussen de clients of tussen de clients en de server een hogere snelheid te behalen?
Ik heb alle NICs behalve de SIS ingesteld op full duplex.
Alvast bedankt!
Spasiba
edit: Sorry foutje over dat van mbit naar mbyte....
Ik krijg dus maar 2 megabyte per seconde over mijn full duplex netwerk wat kan ik doen om dit te verbeteren?
en ook is de CPU 100% in gebruik op de server tijdens een transfer van server naar client klopt dit wel?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 07:04 ]