• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb het gevoel dat de communicatie tussen m'n t68i en usb bluetooth dongle niet goed werkt.
Kan wel plaatjes van m'n telefoon naar m'n pc sturen, maar als ik het omgekeerd probeer via rechtermuisknop>send to>bluetooth>other.. lijkt het niet te werken. Er staat "searching for devices" maar hij vind geen device, dus ook niet mijn telefoon.
Ook als ik de services van m'n telefoon wil bekijken staat er; " No services found, not connected."
Het lampje van de usb bluetooth module brand ook niet constant (of hoort dit zo).
De telefoon zelf staat wel bij verkenner en bij My Bluetooth Places. Dus de computer en telefoon kunnen elkaar wel vinden.
Ik heb een Belkin Bluetooth USB Adapter met de antenne voor 100m.

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik nu een perfect werkende connectie krijg tussen m'n pc en telefoon?

Als iets niet duidelijk is hoor ik het graag.

Verwijderd

Er staat "searching for devices" maar hij vind geen device, dus ook niet mijn telefoon.
Heb je je T68i op 'vindbaar' ingesteld?
Het lampje van de usb bluetooth module brand ook niet constant (of hoort dit zo)
Die van mij (MSI) brand ook niet constant. Wanneer er geen verbinding is knippert ie om de 1,5 seconde en als er dataverkeer is knippert ie snel.

Verwijderd

Probeer eerst om de twee apparaten te paren (allebei vindbaar maken, enz. enz.).
Dat "Searching for devices" doet de Widcomm software overigens wel vaker, ook als de apparaten al gekoppeld zijn (bug in sommige versies). Even de dongle eruit en weer opnieuw erin wil dit wel verhelpen. Succes.