Toon posts:

apple G5 vs PC benchmarks

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm niet een heel duidelijke topictitel misschien maar het is nogal moeilijk kort te omschrijven. Ik ben hier niet uit op het anti mac vs anti pc gedrag ik ben gewoon benieuwd naar de resultaten uit benchmarks weet iemand waar ik deze kan vinden of zijn er persoonlijke benchmarks verricht?

Ik weet dat Toms hardware er ooit een had maar kan deze niet meer vinden. Is de G5 nu echt zoveel sneller als een soortgelijke pc? Is hij goed te vergelijken met 64 bit opterons en titaniums?

(ik hoop dat dit het goede topic is anders kan hij naar OH)

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:04

The Bad Seed

Chaotic since 1983

nieuws: Apple introduceert 64-bit Power Mac G5 op WWDC 2003
Blijkbaar is ie in Dual proc langzamer dan zowel een Opteron als een Xeon
En in single proc wordt ie zelfs verslagen door een Athlon XP en (soms) een Pentium4

[ Voor 4% gewijzigd door The Bad Seed op 29-07-2003 19:29 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Hij is in verschillende test even snel als een P4 3,06GHz. Op tweakers is er een redelijke discussie geweest, ook over de Apple test's en de compiler daarvan. Op GoT is de discussie terug te vinden in Proc's en Mobo's. Zoeken op G5. ;)

kleurbleur.nl

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Appels met peren vergelijken dus :P (Oftewel : Het is moeilijk te vergelijken). Met google zul je waarschijnlijk wel het e.e.a. bij bijvoorbeeld http://distributed.net kunnen vinden, maar hoeveel je daar nou aan hebt, weet ik niet. Het beste kun je de twee computers die je op het oog hebt eens uitproberen in een winkel om er zelf een beeld van te volgen.

Aangezien ik niet zo 1-2-3 overtuigd ben van dit potentiele opsomtopic, en ik eerder het idee heb dat het in de hardwarehoek van GoT thuishoort, gooi ik er maar een slotje op..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.