It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Verwijderd
Is dit 'm? meuktracker: Nvidia nForce WHQL driver-pakket 2.0
Gebruikers van Windows XP kunnen bij nVidia nieuwe drivers voor hun nForce chipset komen halen. De huidige versie van het driver-pakket is 2.0, welke compleet WHQL-certified is. De volgende releasenotes staan op de site:
Gebruikers van Windows XP kunnen bij nVidia nieuwe drivers voor hun nForce chipset komen halen. De huidige versie van het driver-pakket is 2.0, welke compleet WHQL-certified is. De volgende releasenotes staan op de site:
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 19:37 ]
Nee het is :
meuktracker: nVidia nForce 2.90 beta
de link die jij geeft is de allereerste nForce2 driverpackage...
Iemand die mij verder kan helpen?
meuktracker: nVidia nForce 2.90 beta
de link die jij geeft is de allereerste nForce2 driverpackage...
Iemand die mij verder kan helpen?
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Misschien werken de nieuwe zelfs wel beter, er zijn veel drivers te vinden, ook 3.44 etc. door mensen soms zelf gemaakt uti nieuwe stuurprogramma's die plots opduiken etc.
Ow, de 2,45 drivers zijn nu official zie ik trouwens. M'n bordje is ff dood, wordt wel weet tot leven gewekt binnenkort hier.
pierre-oord heeft die drivers niet gedownload
dus heeft ze niet, en kan ze ook niet vinden helaas. Er staat ook behalve in de meuk tracker ook _niets_ op internet over, niet op nforcersHQ, echt nergens.
/me pierre-oord twijfels over het echte bestaan van deze drivers, dat het niet gewoon een leuk naampje is
Ow, de 2,45 drivers zijn nu official zie ik trouwens. M'n bordje is ff dood, wordt wel weet tot leven gewekt binnenkort hier.
pierre-oord heeft die drivers niet gedownload
/me pierre-oord twijfels over het echte bestaan van deze drivers, dat het niet gewoon een leuk naampje is
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
Verwijderd
Ik snap NVidia niet.. Voor hun grafishce kaarten zijn de drivers TOP, maar ze krijgen het maar niet voor elkaar goede drivers voor de NForce2 serie te maken...
Uit wanhoop heb ik maar weer een geluidskaart gekocht, want ik werd helemaal GEK van al dat geruis/getik/gebliep van die onboard geluidskaart in spelletjes....
NVidia,.. de chipset is uitermate OK, maar die drivers.... -1 !
Uit wanhoop heb ik maar weer een geluidskaart gekocht, want ik werd helemaal GEK van al dat geruis/getik/gebliep van die onboard geluidskaart in spelletjes....
NVidia,.. de chipset is uitermate OK, maar die drivers.... -1 !
helemaal mee eens, de videokaart drivers schieten als paddestoelen de grond uit, terwijl je eeuwen moet wachten op drivers voor de chipset.(en die geven dan ook nog eens problemen). Ik heb nog steeds de orginele(dus op cd bij mobo).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Pagina: 1