Dit topic is bedoeld voor informatie over de UMTS-netwerken die op dit moment wel/niet worden gebouwd door de operators.
De enige informatie die ik op dit moment heb is dat Vodafone behoorlijk hard bezig is met bouwen. Ik zie overal (zelfs in Brabant en Limburg!!!) kleine UMTS-antennetjes (te herkennen aan de kleine cijfertjes onderaan de antenne) uit de grond schieten.
Ik heb pas één antennetje voor UMTS van de KPN gezien, en wel in Amsterdam ergens in de buurt van station Amsterdam RAI (zelfde grootte als die van Vodafone, met de bekende kpn-streepjes onderaan en voorversterkertjes eronder).
Van de andere netwerken heb ik nog niets gezien/gehoord. Anyone?
Ook leuk om te weten wanneer Vodafone een UMTS-pakket introduceert trouwens
Zo zien die van Vodafone eruit, met kleine voorversterkertjes eronder:

Iemand meer info?
De enige informatie die ik op dit moment heb is dat Vodafone behoorlijk hard bezig is met bouwen. Ik zie overal (zelfs in Brabant en Limburg!!!) kleine UMTS-antennetjes (te herkennen aan de kleine cijfertjes onderaan de antenne) uit de grond schieten.
Ik heb pas één antennetje voor UMTS van de KPN gezien, en wel in Amsterdam ergens in de buurt van station Amsterdam RAI (zelfde grootte als die van Vodafone, met de bekende kpn-streepjes onderaan en voorversterkertjes eronder).
Van de andere netwerken heb ik nog niets gezien/gehoord. Anyone?
Ook leuk om te weten wanneer Vodafone een UMTS-pakket introduceert trouwens
Zo zien die van Vodafone eruit, met kleine voorversterkertjes eronder:

Iemand meer info?
[ Voor 6% gewijzigd door Sorcerer8472 op 29-07-2003 18:07 ]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.