Hallo, Ik had in het overige hardware forum een topic geopend (klikkie voor topic), waarin iemand adviseerde dat ik dit beter in het cassemod forum kan zetten. nou. hiergaatie dan: (kep de request wel iets veranderd. omdat ik de TW-8300 of TW8300B wat interresanter vind)
Hoi,
Ik ben op zoek naar de Amaquest TW-8300 of TW-8300B (ligt eraan welke goedkoper is en of verkrijgbaar is)
Ik heb al verschillende mailtjes gestuurt naar een Koraanse leverancier. de kast kost 266 dollar (wil ik er wel voor betalen) maar dan komt er nog "schipping cost's" bij. Ik weet niet hoeveel dit is (van fabriek uit maleisie naar mij in midden limburg
- als iemand dit weet dan post het er ook ff bij) anyway. Ik hopp dus dat de case ook in nederland verkrijgbaar is. misschien ken je iemand die em heeft en weg wilt doen. of weet waar het te koop is in nederland of omringede landen. dan post het aub hier.
Hier heb je wat plaatjes van de beruchte case

Amaquest TW-8300

Amaquest TW-8300B

(random images)
meer info over de case
alvast bedankt
Hoi,
Ik ben op zoek naar de Amaquest TW-8300 of TW-8300B (ligt eraan welke goedkoper is en of verkrijgbaar is)
Ik heb al verschillende mailtjes gestuurt naar een Koraanse leverancier. de kast kost 266 dollar (wil ik er wel voor betalen) maar dan komt er nog "schipping cost's" bij. Ik weet niet hoeveel dit is (van fabriek uit maleisie naar mij in midden limburg
Hier heb je wat plaatjes van de beruchte case

Amaquest TW-8300

Amaquest TW-8300B

(random images)
meer info over de case
alvast bedankt