Ik heb sinds oktober vorig jaar met een 1 jarig KPN mobile 120 bundel contract een 3310, maar vorige week donderdag ben ik die verloren. Stom. Stom. Stom. Maargoed, life goes on. Dus, ik heb KPN gebeld om SIM te blokkeren, net nieuwe SIM aangevraagd, en dan moet ik alleen nog een nieuw toestel. Daarvoor heb ik drie mogelijkheden volgens mij: Ten eerste de simpele, ik kan bij marktplaats voor 50-60 euro ofzo een nieuwe tweedehands 3310 kopen. Kan.
Ik heb inmiddels lang genoeg m'n abbo dat ik mag verlengen, en daarbij bij de primafoon of een van de andere winkels korting kan krijgen op een nieuwe foon.
Of ik kan voor ongeveer hetzelfde soort geld als de bijbetaling van optie 2 op marktplaats een goede telefoon proberen te scoren.
Bij de beide opties 2 en 3 is dan de vraag: welke? Ik zou eigenlijk wel een telefoon willen hebben met een leuk groot scherm (maar mag mono zijn) en een simpele agenda functie, en verder hebben de nieuwere mobieltjes wel allemaal hele leuke dingen als kleurenschermen die ook nog dienst doen als een zaklamp (wegens veel te zware backlight) en triband en camera's en webbrowsers voor het echte web (itt wap of imode) etc.etc.
Dus, wat ik echt wil als ik voor iets anders dan een hele simpele ga:
- Groot scherm
- Agendafunctie
En wat ik mooi zou vinden:
- Tri band voor gebruik in de States
- mogelijkheid om met IR en/of datakabel aan de laptop te hangen
- al die andere gave functies (cam/gprs/java/whatever)
Welke types moet ik dan eens naar kijken, behalve de 3650?
Ik heb inmiddels lang genoeg m'n abbo dat ik mag verlengen, en daarbij bij de primafoon of een van de andere winkels korting kan krijgen op een nieuwe foon.
Of ik kan voor ongeveer hetzelfde soort geld als de bijbetaling van optie 2 op marktplaats een goede telefoon proberen te scoren.
Bij de beide opties 2 en 3 is dan de vraag: welke? Ik zou eigenlijk wel een telefoon willen hebben met een leuk groot scherm (maar mag mono zijn) en een simpele agenda functie, en verder hebben de nieuwere mobieltjes wel allemaal hele leuke dingen als kleurenschermen die ook nog dienst doen als een zaklamp (wegens veel te zware backlight) en triband en camera's en webbrowsers voor het echte web (itt wap of imode) etc.etc.
Dus, wat ik echt wil als ik voor iets anders dan een hele simpele ga:
- Groot scherm
- Agendafunctie
En wat ik mooi zou vinden:
- Tri band voor gebruik in de States
- mogelijkheid om met IR en/of datakabel aan de laptop te hangen
- al die andere gave functies (cam/gprs/java/whatever)
Welke types moet ik dan eens naar kijken, behalve de 3650?